31 weken en nog geen een naam die ons leuk lijkt!!!

<p>Lieve mensen,</p><p> </p><p>ik ben nu 31+ weken zwanger, en mijn man en ik komen er echt niet uit met namen! </p><p>Met een meisjes naam waren we er al over uit met 12 weken! Maar met 14 weken echo bleek het een jongen te worden! </p><p>En zo makkelijk als het ging met een meisjes naam, zo moeilijk is het nu met een jongens naam!!</p><p>ik vindt geen een naam die hij noemt leuk! En hij geen een van mij! </p><p>Nu hebben we het er de laatste tijd niet meer veel over, en hopen we dat het van zelf komt! Maar ik kan alle hulp gebruiken! </p><p> </p><p>Wat moet ik met deze situatie!?! </p><p>Komen we er nog wel uit? </p><p>Hij vindt de naam Julian leuk, en heeft verder nog niet zo veel genoemt. </p><p>Ik vindt namen zoals odis, jones , jonah of phillon leuk! Iets bijzonderder zeg maar ? </p><p> </p><p>help! </p>

Herkenbaar, alleen was ik al bevallen en hadden we nog geen naam ? Toen wisten we het in één keer... de naam was nog niet eerder in een van onze (door de ander standaard afgewezen) rijtjes namen voorgekomen. 

Misschien is de app Kinder iets voor jullie? Dan swipe je langs namen en stem je voor of tegen. En als je man dat ook doet, kunnen jullie kijken of jullie een match hebben? 

Ooh dit stelt me enigszins gerust! Hoop dat dat ook bij ons wel gebeurt! We moeten het natuurlijk allebei wel echt leuk leuk vinden! 

Dankjewel voor je reactie! 

We hebben inderdaad kinder al langere tijd op ons telefoons! Trouwens alle namen apps! Maar gewoon geen matches? Maar dankjewel voor de tip?

Wij hadden dit probleem ook. 
Met 35 weken noemde hij de naam en ik wist het meteen zeker dat dat de naam was. 

Overigens vind ik Julian zelf wel heel leuk. Stond ook bij mij op het lijstje?

Ik was fan van zeevannamen.nl, daar heb je suggesties bij namen, dus kun je in de lijn van wat je leuk vindt doorklikken. Misschien kom je nog wat leuks tegen! Jullie smaken liggen wel ver uit elkaar ;) Ik zou dan wellicht gaan voor een bijzondere naam die er nog wel NLs uitziet. Bijvoorbeeld Julan, Revin, Tobin, Novan?
Veel succes!

Je kan er ook altijd voor kiezen 2 namen te geven, allebei 1 die jullie leuk vinden en wat mooi bij elkaar staat. 

Terug
Bovenaan