31 weken en nog geen een naam die ons leuk lijkt!!!

Hoi
Hier hadden we het Namen probleem anders om voor een jongen hadden we binnen een paar uur een naam en voor onze meid heeft het veel langer geduurd  heb op een gegeven moment hem een lijst met Namen gegeven waar hij uit moest kiezen want zelf kwam hij niet met ideeën en vernoemen naar papa of opa's een idee?

Je hebt gelukkig nog even de tijd ;-)
Man en ik hebben een lijstje gemaakt en tzt weer doorgenomen, wel niet of waarom niet. Uiteindelijk gekeken hoe vaak de namen waren gegeven, omdat beide wel een wens hadden voor unieke naam. Nu vind ik erg grappig dat de naam van onze zoon van 3 hierboven genoemd wordt :) 
De website zeevannamen heeft ons wel geholpen om even verder te bladeren dan sommige namenlijstjes of apps. Wat is de vernoeming, wat kan er nog meer en welke varianten zijn er. 
We werden het uiteindelijk bij hem erover eens toen ik erover had gedroomd en de naam zei in mijn slaap. Toen was mijn man overtuigd. Nu bij uk 2 is het wat lastiger, beide een andere favoriet, zijn we overeengekomen dat het beide namen worden, 1 favoriet als roepnaam en de andere als 2e naam. Dit ook omdat vernoeming naar oma's / opa's deze keer niet te verzinnen was. 

Succes!

Herkenbaar, meisjesnaam hadden we direct, en toen bleek het een jongen. Tot een uur na de bevalling niet kunnen kiezen. Wel drie die we leuk vonden. Uiteindelijk gewoon gekozen en de naam gaat vanzelf bij je kind passen. Ben uiteindelijk heel blij met de naam dat scheelt. (Otis)
Misschien beide een lijstje maken en kijken of je het toch eens kunt worden. En de buikbaby een paar dagen zo noemen, misschien wen je dan aan de naam. :) 

Yeah! Ik denk dat we een naam hebben! 
Moos! 
Mijn partner kwam er via whatsapp op werk in eens mee, en ik had die naam al jaren in mijn hoofd! En ook echt wel al een paar keer laten vallen. Alleen deze zwangerschap toevallig niet. Super grappig hoe dat gaat! 

Maaaaaaar ander dilemma! 
Mijn lieve opa hete Jacob dirk en is helaas niet meer bij ons, ik wil altijd al mijn zoon naar hem vernoemen, maar nu vindt ik Jacob achter moos (afgelijd van Mozes) een beetje te bijbels worden. Kies ik voor dirk? Of moet ik er niet te veel over dubben? 
Mijn partner heeft over  de 2de naam geen mening trouwens. Dus dat is makkelijker ?

Terug
Bovenaan