31+ weken zwanger

Leven en laten leven............
Ik ben momenteel ook 31 weken zwanger. Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ben er ook wel een beetje klaar mee al.. Vind 9 maanden toch eigenlijk best wel lang haha. Al hoop ik wel dat die kleine nog 2 maandjes blijft zitten natuurlijk. 
Heb al sinds een aantal weken enorm last van mn onderrug en bekken, helpt ook niet echt mee. Heb echt 10 stappen terug moeten doen, omdat ik de pijn anders niet trek. En heb het daar nog steeds moeilijk mee.. 
Dit is ons eerste kindje, dus geen kleintje rondrennen. Dan lijkt het me helemaal lastig met al die kwaaltjes! 
Nou laten we hopen dat die kleintjes voor hun bestwil nog even lekker veilig blijven zitten en groeien. Maar dat de weken snel mogen gaan! 
Succes met de laatste weken allemaal! 

Jammer dat je in zo'n situatie zit maar inderdaad is je taalgebruik niet netjes. Eerst God's naam gebruiken en dan grove woorden tussen door gooien.
Jammer dat dat het manier van uiten is.

Ohh wat vervelend 37+ weken en nog niet ingedaald 
ja zwanger zijn is gewoon niet echt Mn favo bezigheid 
Gods naam Gods naam leef en laat leven er zijn nou eenmaal mensen die niet in God geloven uit de grote stad komen en ander soort taal gebruik hebben .
Ik denk dat jullie zwarte kousen iets te strak zijn gaan zitten 

Wel heftig dat je er zo over denkt. Alleen al uit respect tegen degene die wel geloven zou het wel fijn zijn niet Gods naam te misbruiken. Het heeft niet met zwarte kousen te maken. Maar wel te maken met respect tegenover ander.
Jammer dat je zo naar je zwangerschap kijkt 

Wel heftig dat je er zo over denkt. Alleen al uit respect tegen degene die wel geloven zou het wel fijn zijn niet Gods naam te misbruiken. Het heeft niet met zwarte kousen te maken. Maar wel te maken met respect tegenover ander.
Jammer dat je zo naar je zwangerschap kijkt 

Wat hypocriet 
gelovigen zelf hebben amper respect voor de niet gelovige laatstaan voor mensen die vallen op het zelfde geslacht dus alsjeblieft begin niet over respect want dat kunnen jullie zelf alleen opbrengen voor mede gelovige (dan wel van het zelfde geloof anders is het ook niet goed ) en voor “God” 
Geen kracht voor hoor 

Zwanger zijn is zwaar. Ik ben 32 weken zwanger, opgenomen geweest, 2 kinderen verloren door een grote hartafwijking en vroeggeboorte. Mag nu een gezonde dochter krijgen, maar wel veel bedrust. Al weken lang. Veel bekkenpijn etc etc etc, maar het is de moeite waard. 
Verstand op nul en doorzetten. En genieten van je kleine 'grote' meid. Zij heeft een geduldige lieve moeder verdient. Heb zelf ook nog 3 oudere kinderen. Lees ze voor, geniet van ze. Belast ze niet teveel. 
Dankbaar als er straks weer een gezond wonder in je armen ligt....
Succes ?

Terug
Bovenaan