31 weken

het aftellen kan beginnen
en de kwaaltjes ook...
ppff..ik voel me nu al een hangbuikzwijn...haha
nee t gat best goed...heb wel erg last van mn bekken maarja...dat is ook niet zon wonder...
t ergste vind ik de nachten...ik slaap zo moeilijk...en begin dan om te zweven...maar ff er af...maar ff wat drinken....

maar goed...nog 9 weekjes...dan komt ie...!!;-)

Nou ik ben inmiddels ook al erg aan het aftellen. Ik ben normaal al moe doordat ik chronisch ziek ben, maar de moeheid begint me nu aardig op te breken en zit een beetje in een dipje daardoor.
Slaap 's nachts slecht, dan kan ik niet goed draaien, dan weer veel last van maagzuur en dan al het dromen. gisteren om 9 uur naar bed gegaan en er vanmorgen om 8 uur uit. toen ben ik een uur wakker geweest en ben ik weer gaan slapen. daarna weer een uur of 2 wakker geweest en weer terug naar bed en om nou te zeggen dat ik me fit voel nee. Pff hoop dat ik van de week weer een beetje opknap.

Sorry voor mijn gezeur

dat is geen gezeur.....
ik ben ook veel moe...normaal ook..ik ben niet chronisch ziek...maar heb wel; veel beleeft waardoor ik aan de medicatie moet...laten we t houden op geestelijke problemen

t enige wat ik nog niet heb is brandend maagzuur..ik klop t heel snel af want dat komt onherroepelijk
dat niet draaien kunnen herken ik ook...dan word je wakker en dan doet je buik zo zeer...dan voel je je net een nijlpaard als je je omdraait....

maar goed..t hoort er allemaal bij....sterkte met de laatste loodjes...enne...nog ff en we zijn weer een treedje hoger in de rij...juni zal binnenkort wel verdwijnen aangezien we inmiddels in juli zitten;-))

Ja het is op dit moment gewoon even vervelend en ik weet ook wel dat het allemaal weer goed komt, maar soms ben je het even zat.

Het is te hopen dat je inderdaad geen last krijg van brandend maagzuur. Ik heb het gelukkig niet iedere nacht maar afgelopen nacht heb ik er zoveel last van gehad, maar goed behalve een drankje innemen welke mag tijdens de zwangerschap zijn er weinig dingen te doen.

Vrijdag is mijn man jarig en dan vieren we dat natuurlijk. Normaal gesproken maak ik altijd zelf de taarten (marsepein of slagroom) maar ik heb vandaag voor mezelf besloten dat ik het dit jaar niet doet. Het is al vermoeiend genoeg zo avond en dan hou ik wat meer energie over voor de visite. Ook omdat ik in de middag nog naar de longarts moet, wat niet op een andere dag kon.

Iedere keer een tree hoger in de lijst is zeker wel een prettig gezicht. In het begin tel je de weken op en nu de weken af :-D

Ik begin het langzaam aan ook zwaar te krijgen. Laatste tijd veel moe, heb nu wat extra vitaminentabletten gekocht. Hopen dat die een beetje werken. Heb ook af en toe last van maagzuur, echt heel vervelend.
Draaien lukt gelukkig nog, lig soms nog zelfs op de buik. (Geen idee of het nog mag)

In ieder geval, het aftellen is begonnen en iedereen sterkte met de laatste loodjes!

Zoals je kan lezen by mijn discussie ook 31weken vandaag,en ik voel me supergoed,behalve de slapeloze nachten,maarja.idd voor de een is het zwaarder dan voor de ander,wens je veel sterkte en succes met de laatste weekjes,liefs

Ik begin het ook wel wat zwaarder te vinden nu, maar met name m'n buik- haha! Gelukkig nog niet erg veel last van de bekende kwaaltjes (behalve onderrug/bekken), maar ik ben geloof ik ook wat minder ver dan de meeste van jullie. Ben benieuwd wat me te wachten staat! Succes met slapen, Rianfesan!

ik denk ook dat t te maken heeft met t hoeveelste kindje en leeftijd...ik merk heel erg verschil tussen mijn eerste zwangerschap...( toen was ik 19) ...en deze...ben bijna 40....

;-)

Terug
Bovenaan