31 weken

Ik vind het ook zwaarder worden nu hoor. (en ik ben morgen pas 28 wkn) Met name op het werk (in de zorg). En ik heb er hier 1 van net 2jr rondlopen dus dat scheelt ook vind ik. Ik heb naast vreselijk veel maagzuur, geen andere klachten gelukkig. Als ik vrij ben wel altijd een middagdutje! Nog even volhouden allemaal...

Inderdaad aftellen! Ik ben nu 30+4 weken, en moet zeggen dat het me tot nu toe alles mee valt! Bij m'n zoontje was ik het vanaf 29 weken ineens zo zat! Last van m'n bekken, niet kunnen slapen, moe, futloos enz. Nu loopt er een mannetje van ruim 2 rond te springen dus moet ik wel. Maar het lukt ook, geen last van m'n bekken tot nu toe, ook 's nachts slaap ik goed. Afgelopen nacht was m'n zoon even een nachtje uit logeren (hij slaapt nl. nog steeds niet door en is zeer vroeg wakker, 5:00 uur...) en kon ik weer even een fatsoenlijke nacht maken. Heerlijk! Ach, alle dagen die ik me goed voel zijn mooi meegenomen! Aankomend weekend begint onze vakantie en gaan we gelijk 2 weken weg, dus heerlijk genieten!

Iedereen succes nog even en voor je het weet is het september, de juni-mamaclub is er al af!

Terug
Bovenaan