31weken + 4 dagen en ze ligt nu al vast

Bij mijn eerste twee zwangerschappen lagen de baby's ook al heel vroeg vast. De eerste is met 40+4 geboren en de tweede met 39 weken. Beiden waren overigens exact even zwaar en even lang: 3845 gram en 48 cm.

Voordeel is dat ze in ieder geval niet meer in een stuit gaan draaien ;) En ook lekker voor eventueel maagzuur, ademhalen en eten!

@amstermama: helaas houdt het indalen van je kind niet in dat je geen last meer hebt van maagzuur, spreek ik uit ervaring. mijn eerste zwangerschap lag de kleine meid al snel goed, maar heb tot het einde heel veel last gehad zuur. en nu ook weer helaas.

Goed liggen als in 'bolletje naar beneden' heeft niets met indalen te maken. Dat zijn twee verschillende dingen. Ik neem aan dat basjes1 met 'vast' ook ingedaald bedoeld.
Bij de meeste vrouwen verdwijnt het oprispende maagzuur overigens wel met het indalen van de baby. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Zuur is heel vervelend... sterkte er mee :(

Hier een decembermama...

Ik had met 33weken ook te horen gekregen bij vk da de kleine man vast in bekken ingedaald was, een week later moest ik in zkh zijn ivm jeuk en kreeg toen te horen dat ie niet meer vast zat... Dit is mijn 4e dus het maakt niet uit, maar bij een 1e moet ie wel op een gegeven moment vast ingedaald zijn. Met hoeveel weken da is, da weet ik niet... Maar kzou het gewoon es vragen bij de vk, zodat je precies weet hoe en wat... Succes

X marleen

hallo, ik ben maart 2011 moeder.
en met 27 weken was mijn dochtertje al ingedaald! dus het is niet vroeg hoor het licht er maar net aan of je kleine meid er klaar voor is.
maar elke keer als zij groeit schuiven ze een klein beetje uit je bekken en moet ze dat stukje weer opnieuw indalen.

zo kreeg ik te horen dat een dag voordat ik werd ingeleid ze maar half ingedaald lag. snapte er niks van!

hallo hier een december mama ,, ik had het ook dat ze al heel vroeg vast lag ,,, het enige wat ze tegen mij zijde dathet goed was dat ze nu zeker goed bleef liggen ,,, wel heb ik nu heel veel last van me liezen krampen en steken ,,, soort spierpijn ,, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze al zo lang daar tussen licht !!!

sucses er mee ,,
groetjes mandy

Terug
Bovenaan