32 & het zoooooo zat :(!!!

Hey meiden, hoe is het met iedereen? Ook al zo zat?
Pfff, bij mijn dochter had ik dat helemaal niet maar nu..... Kan de uren, dagen, weken wel van de klok kijken. Ben helemaal op, hang echt alleen nog maar op bank, bed, stoel en voel me niet echt een leuke mama. Ik kan helemaal niks. Een was draaien kost me al moeite. De ene dag is erger als de andere. Meestal een goede en dan weer een slechte, raad maar wat vandaag is ;)!! En ook veel last van de warmte, pfffffff. Slaap gelukkig nog wel dankzij fijne pilletjes van de dokter...... Maar ohohoh wat zal ik blij zijn als de kleine man er eindelijk is.
Sorry voor mijn klaagzang ;)!!

ik ben morgen 33 weken en het ook zo zat helaas is er niets aan te doen!!!
Maar snap j helemaal en doe maar lekker klagen hier!!!!

Maar wel fijn dat je iets voor het slapen hebt gekregen.........want dat is wat mij elke keer weer opbreekt en nu mijn man ook. Wat heb je gekregen als ik vragen mag!!!

nu maar hopen dat voor jou de kleine man snel komt!
en gewoon lekker blijven klagen lucht op!!!

Balen he? Hier nog zo'n stralende zwangere... Het gaat hier ook een beetje op en neer, maar k zit mezelf regelmatig zo in de weg... Vooral mijn man en stiefzoon (puber) moeten het ontgelden, ik erger me groen aan ze (bloos) ze maken zo'n troep Pff ja da's eigenlijk t ergste die troep... Ik heb zo'n last van bekken dat ik blij ben als k de huiskamer een beetje schoon en netjes heb. Zij maken er in no time weer een bende van haha veel erger dan mijn peuterzoon..

Ik hoop dat de tijd vliegt voor je! En wel fijn dat de pilletjes helpen! Ben ook wel erg benieuwd wat je krijgt (al ben ik bang dat mijn huisarts weigert ze voor te schrijven..)

ik begrijp je heel goed
ik ben 36 weken en zou graag willen dat dit manneke volgende week er al is met 37 weken
ook omdat zijn zussen af en toe gewoon niks aan mij hebben en ik dus meerendeels al bijna niks meer kan

ik ken het en snap je heel goed

hier 34 weken en het SPUUGZAT! Komt ook vooral door de misselijkheid, hoofdpijnerigheid, nietskunnendheid, bekkenpijn (die toch weer erger werd afgelopen weekend, ik hoopte stiekem dat het stabiel was), hetvollegevoelheid, demaagzurigheid, deduizeligheid...

Ik ben gewoon op...... Maar ja.. nog 6 weken te gaan..al duim ik gewoon dat het eerder komt..Maar ja..onze eerste..zal wel niet

komt heel bekent voor, ik ben bijna 36 weken en er ook helemaal klaar mee. Gelukkig laat de gyn me niet over de 38 weken gaan ivm zw.diabetes dus is weet dat het niet meer zo lang gaat duren. Ik heb wel verschrikkelijk last van nesteldrang op het moment, alles moet schoon en opgeruimd.

ja ik ken het ik ben nu ruim 35 weken dus weet wat je bedoel ben het ook mega moe zal bly zyn als dit kleine dreue dreumes er zou zyn suc6 met de laatste lootjes

Terug
Bovenaan