Hier nog iemand die het goed zat is.
Ben nu namelijk 34 +2 dagen en moest gisteren voor de zekerheid even naar het ziekenhuis voor een ctg.
Aangezien m`n vader eind september jarig is afgelopen weekend er maar even heen geweest.
Normaal doe ik de rit in 1x met gemak, maar Britt is nu sinds 3 maand zindelijk en moest tot 2 x toe plassen onderweg. (Ritje betuwe/Friesland)
We bleven nu ook een nachtje slapen anders was het bezoek wel heel kort.
Vrijdag avond kreeg ik pijn bij de wonden van de vorige keizersnede`s, en de kleine bewoog ook super veel. Zaterdag middag terug naar huis gegaan en `s avonds verschrikkelijke pijn links boven in m`n buik. Had de kleine ook nog niet gevoeld voor die dag. Zondag ook de hele dag vreselijke pijnen gehad en de kleine niet gevoeld.
Maandag was ik het goed zat en heb maar contact opgenomen met de verloskundige, die zou nog contact opnemen.
Om 18.15u kon ik daar terecht, verhaal weer gedaan. Zij weer gevoeld en hartje geluisterd, alles was goed maar voor de zekerheid toch maar even door naar het ziekenhuis. Daar alleen aangekomen (manlief moest koeienmelken en kon geen vervanging vinden aangezien oma al op de kids aan het passen was) gelijk aan de ctg. Precies op dat moment begon de kleine ook weer hevig te bewegen. pff wat een opluchting was dat. Na 45 min mocht ik daar gelukkig ook weer van af en werd er nog even een echo gemaakt.
Waarop te zien was dat de kleine weer rustig was.
Als de kleine vandaag nog niet veel bewoog dan moest ik donderdag/vrijdag terug naar de poli.
Gelukkig dat die het door had dat ik daar eigenlijk geen zin in had, want vandaag was het weer actief.
Mocht ik nu weer vreemde soort pijn krijgen of de kleine niet voelen moet ik gelijk naar de poli bellen, hebben hun geen tijd gelijk naar de verloskunde.
Groot kans dat de kleine dan namelijk nog eerder word gehaald dan al de bedoeling is.
iedereen nog succes met de laatste loodjes.