32 weken, diaree en aambeien

Hier wordt ik nu helemaal gek van. Heb sinds vrijdag avond al last van diaree, krijg je er zaterdag nog een aambei bij, wat het poepen weer moeilijker maakt, en krampen waarbij je bijna gaat denken dat de bevalling is begonnen. Heb er nog last van, en gaat maar niet over. Nu weet ik wel dat je aambeien kunt krijgen van het harde persen, maar met diaree, is dat niet aan de orde. Nu denk ik dus dat het de baby is, dis in een stuit ligt, die op mijn darmen trapt waardoor ik die aambeien krijg. Heeft iemand van jullie hier een idee op of hoe alles over kan gaan???

Sowieso goed drinken ivm de diarree.. Voor je aambeien kan je volgens mij het beste sperti gebruiken.. (geen idee of ik het goed schrijf). Anders even met de verloskundige of huisarts bellen voor de aambeien en diarree.

Sterkte ermee

ikzelf ben ook al vanaf vrijdag aan de diarree:( idd veel drinken en evt. ORS nemen voor de hoognodige zouten enzo. sterkte en ik hoop dat het snel over is!

Ik ken het spontaan diarree krijgen heb ik ook nu regelmatig
ik eet dan bananen en ontbijtkoek om de diarree weer wat steviger te krijgen
drink gemiddelt zo een 2 liter water koud uit de koelkast om de bacterien uit je darmen te krijgen

als je echt denkt dat je aan het uitdrogen bent dan kan je altijd nog ORS aanvragen bij je huisarts die kan dan ook jou betere tips geven om de diarree te voorkomen

en wat de aambeien ik ben me gister kapot geschrokken toen ik op de wc zat gewoon ormaal te poepen had niet echt het idee dat ik hard aan het drukken was maar toen ik klaar was en afveegte toen zag ik bloed en dus heb ik waarschijnlijk ook aambeien aangezien het bloeden niet van voren kwam
nou nu heb ik er voor de rest geen last van maar ik denk wel dat dit ook is gekomen door dat ik laatst weer eens diarree had

enige tip die ik kan geven in de gaten houden krijg je last ervan ga naar de huisarts en goed schoonhouden

Daam, bloed kan ook nog gewoon een klein wondje zijn..

de dokter heeft mij lidocaine/vaseline creme voor geschreven en het werkt perfect pijnstillend en verzachtend ik gebruik het elke dag nu ik ook weer last heb.
gr septembermama

Hier ook veel last van aambeien gehad vorige zwangerschap. Curanol is het enige dat hielp. Pillen in combi met zalf. Was er binnen paar dagen vanaf!!!! Is door de Verloskundige zelf aanbevolen. Te bestellen VIA web.

Terug
Bovenaan