32 weken, diaree en aambeien

Ik ben nu bijna 36 weken en heb ook al een tijdje last van aambeien :-( heb aan de verloskundige gevraagd wat je het beste kan gebruiken. Ze adviseerde Curanol zalf / creme. Sperti deed echt niets!, Curanol help gelukkig wel een beetje. Succes

Zelf heb ik al 2 x aambeien gehad bij de vorige zwangerschappen.
Bij de 1e precies op de laatste dag en bij de 2e was het al halverwege de zwangerschap.

Wat was ik blij met Curanol (zalf) en Curanal (pillen), wel kreeg ik het advies van de verloskundige om ze in combinatie te doen ivm betere werking.

Je kunt het bestellen op www.curanol.nl

Succes

Ik heb na de eerste een aambei gehad en kon echt niet meer zitten :( VRESELIJK!!! De kraamhulp bleef maar zeggen nee hoor zijn je hechtingen, hmmmm. Mijn vriend heeft toen Sperti gehaald en wat een wonderspul!! Binnen 2 dagen kon ik weer normaal zitten en lopen.....

Heb gister tegen een schoonzus gezegd, en zij had curanol gekregen voor de aambeien, alleen wel de zalf. Die heb ik dus, alleen de zalf, heb alleen niet het gevoel dat het nu veel helpt. Denk dat ie nu van binnen zit... Dan toch maar aan de tabletten... Maar even vragen volgende week ofzo.
Het gaat nu gelukkig al wat beter, alleen in het begin een beetje last. Een warm bad zou ook helpen, nou heerlijk in gelegen drie avonden achter elkaar...

Op zich hoef je er niet om te vragen bij je verloskundige of gyn.
De tabletten werken inderdaad van binnen uit en de zalf voor buiten.
In combinatie vind ik het super spul.
Zelf kon ik namelijk niet meer zitten zonder een kussen omdat het zo zeer deed.
Na 1 dag gebruiken kon ik weer zitten en je voelde ze gewoon kleiner worden. ( sorry voor de details)

Als je het vandaag besteld via internet en gelijk betaald dan heb je het donderdag al in de brievenbus.

succes

ik wou dat ik diarree hadt ik heb voor 2 jaar terug galblaas er uit laten ivm stenen kan super slecht naar de wc en loop dan gedurig te kramperen van de buikpyn dat onlasting in de weg zit dus dat is ook erg pynlijk

nouja.....waar komen die dingen ineens vandaan? sinds vandaag hoor ik namelijk ook tot de gelukkigen ;- (
ik heb geen harde ontlasting, dus dan is het denk ik de baby die druk uitoefend. morgen toch echt maar even wat halen, dit doet gewoon pijn!

Terug
Bovenaan