34 weken zwanger en nergens geen zin in

<p>Hoi dames </p><p>Ik ben op het moment 34 weken en 3 dagen zwanger . Ik zoek een beetje herkenning /ervaring</p><p>Ik ben op dit moment zo ontzettend moe dat ik gewoon nergens geen zin meer in heb. Daarbij heb ik veel harde buiken, rugpijn maagzuur en slapeloze nachten  ik wil zo graag mijn meisje strakjes in mijn armen hebben ??. mijn omgeving krijg ik niet veel begrip , vriendinnen willen afspreken en dat is natuurlijk super gezellig want ik ben met verlof ? maar ik heb er gewoon allemaal geen behoefte aan, ik zie ook op tegen dit weekend. Dan gaan we gezellig bij kletsen bij een vriendin maar daar word het altijd laat en iedereen drinkt daar altijd zoveel :( en ook alweer een BBQ zaterdag het klinkt allemaal heel gezellig maar is nu ontzettend zwaar voor me. Ik wil uit goed fatsoen allemaal mee gaan want heb al veel afgezegt en vind dit voor mijn man ook niet leuk :( heeft iemand hier misschien ervaring mee want soms begin ik aan mezelf te twijfelen haha . </p>

Heey sunnymom, 
Hier hetzelfde eigenlijk. 35 weken en ook nergens behoefte aan behalve rust en thuis zijn. Merk ook dat ik graag mijn partner bij mij heb maar die wil graag nog de deur uit en doet dit ook maar ik blijf dan thuis ook al verveel ik me ook veel. Ik merk gewoon dat alles zwaar word. Buik zit in de weg, blaas is enorm zwak, slaap slecht, hou enorm veel vocht vast en zo kan ik nog wel even verder klagen... 
Mensen om mij heen zeggen mij wel te begrijpen maar kunnen er logisch gezien ook verder niets mee...dat snap ik ook wel. 
Het is denk ik kwestie van afwachten en voor jezelf en je baby kiezen. Je hebt gewoon rust nodig nu en het is al zwaar genoeg waarom zou je je nog kwellen door dingen te doen waar je geen zin in hebt maar doet omdat je denkt dat sociaal verwacht wordt van je? 
Laat dat lekker los en geniet van je verlof kies voor jezelf.

Hier ook! Echt vreselijk ? ben de hele dag aan het klagen..: ner-gens zin in of behoefte aan.. continu ge-ergerd. Bah... whatsapp klaaggroep aanmaken maar ?

Ik denk dat je gewoon lekker eigenwijs moet zijn en denken schijt aan alles en iedereen. 
Dan snappen ze het toch maar ff niet? Als jij je zo voelt ga je tkch lekker cocoonen en mentaal voorbereiden op je kindje. Ik zou me er niet te druk om maken en gwn aangeven hoe je je voelt en afzeggen. Is niet jou probleem eh als ze het niet snappen! Dit is jou gevoel en andersander ga je jezelf echt voorbij lopen en laten zeggen had ik maar.... 

Succes met de keuzes maken! Liefde

Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap je moet niet vergeten dat het voor je lichaam allemaal erg zwaar is en er veel veranderd ik zou gewoon eens met je mam praten en uitleggen dat je er erg mee zit enzo en dat je het erg lastig vind maar dat het soms heel zwaar is.. wat bij mij hielp was van die tabletjes voor zwangere 

Ik ben al 3 maanden geleden bevallen maar als ik er aan terug denk dan had ik beter voor mezelf moeten zorgen en vaker nee moeten zeggen en uitleggen waarom. Iedereen is anders en je moet een beetje lak hebben aan wat mensen er van vinden het ik jouw lichaam en straks lekker en kindje in je armen. 

Ik heb het ook wel hoor.. ook gewoon snel moe.. Lag nu ook alweer om 20uur op bed.. 
Vanmiddag 2 uurtjes weg geweest met mijn vriend en daarna op de bank gaan hangen.. alleen nog wat eten gemaakt en dat was mijn dag alweer voor vandaag..  oja en om 12 uur pas uit bed gekomen ???‍♀️

@ neusje, slaap je dan ook echt zoveel? Of word je ook om het uur wakker dat je zo moe bent? 

@michellevd, wat bedoel je met tabletjes voor zwangere? 

Terug
Bovenaan