34 weken zwanger en nergens geen zin in

Ik slaap juist s nachts nog heel goed... wel 4 of 5x eruit voor de wc maar slaap daarna weer makkelijk verder. 
Maar in principe slaap ik ongeveer maar van 23u tot 7 of 8 uur.. dus eigenlijk de gewone tijd. De rest van de tijd lig ik lekker tv te kijken of ik doe spelletjes op de telefoon (of kletsen op het forum hier ?) 

Oooh oké ik was al bijna heel jaloers hahaha
Ja ik ga soms ook wel eerder in bed liggen en blijf ook wat langer liggen sommige dagen omdat ik niet meer weet wat ik met die buik aan moet...

Haha ja vervelend is dat he.. en in bed maar steeds wisselen van links naar rechts met een kussen tussen de benen ? 
Maar hoor wel heel veel in dit trimester dat ze zo slecht slapen. Dus ik ben wel blij dat dat bij mij wel nog heel goed gaat.. kan alleen overdag nog niet slapen.. heb ik nog nooit gekund haha, hopelijk lukt dat wel als de baby er straks is.. lekker samen middagdutjes doen ??

Haha wat herkenbaar, ja steeds wisselen van kant en dat kussen heb ik ook al op alle manieren getest. 
Ik kan ook overdag niet slapen, hoop ook straks met de baby wel. 
Kan niet wachten tot hij bij mij ligt... Van mij mag hij wel iets eerder komen! Ik hoop en heb het gevoel dat hij eerder komt!

Terug
Bovenaan