35+ en zwanger worden van de 1e

Sjaar, mijn partner had er geen moeite mee en vroeg zelfs wanneer de periode was. Succes, hopelijk ben je snel zwanger.

Ik heb vannacht weer lekker liggen malen en vervelende droom gehad. Het gevoel in mijn borsten neemt af en ik droomde dat mijn temperatuur een halve graad gezakt was. Vanmorgen nog maar een test gedaan en die kleurde binnen een minuut 2 dikke strepen. Verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop dat deze maand voorbij vliegt voor de 8/9-weken echo.
 
Hoi Sjaar, mijn partner had er ook moeite mee, alhoewel ik niks 'afdwong'. Onder het motto van 'niks moet, maar mag wel'. Hij zag het echter anders... hoorde ik schteraf. Blijf erover praten en probeer een 'moeten' te voorkomen.

Vervelend Sanne! Hoop dat jij 2017 ingaat moet goed nieuws! Steek een kaarsje voor je aan.

Heb vanochtend weer een uitgebreide controle gehad. Baby Pietje doet het goed, is goed gegroeid afgelopen twee weken. Mama is weer even gerustgesteld.
 
<p style="text-align: left;">Ik merk dat we nog steeds ons best doen vooral vanuit verbinding sex te hebben en in de week wel om de dag. Soms voelt het als moeten, als we moe zijn. Soms is het wel gewoon sex als vanouds. Ik heb besloten er niet teveel in te lezen. Mijn partner verliest vooral zin als ik geen zin heb en soms is dat weleens op d-day. Tja. Ik heb nog goede hoop dat het deze ronde gelukt is. Fingers crossed. Met de griep die heerst kan ik ook daarom heel moe zijn. Zaterdagochtend wil ik testen, donderdag is mijn nod. Spannend!!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Enne dames, ik duim voor een goed groeiend kindje en een die graag bij je blijft voor Sanne ;)</p>
 
He Johanna, balen zeg. Toch weer een teleurstelling. Hopelijk is het volgende maand wel raak bij jullie.

Manon, fijn dat de kleine gegroeid is.

Ik kon niet langer wachten en heb voor 16 december de 8-weken echo staan. Nu maar hopen dat deze goed is, anders wordt het een rot kerst. Maar ik probeer positief te blijven en er ook een beetje van te genieten.
 
Hoe gaat het met iedereen?

Manon, hoe gaat het met jou en de kleine?

Ik heb morgen de Termijnecho en vorige week een mooie echo met een kloppend hartje gezien ;-).
 
Het is idd een poosje geleden op deze groep. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Met mij gaat het goed! Op 11 december is mijn zoon Marijn geboren. Door de groeiachterstand woog ie maar 2420 gram, maar hij is al goed aangekomen en woog vandaag 2670 gram. Verder is ie kerngezond. De bevalling was niet bepaald gemakkelijk, dus daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Het is een heerlijk ventje, maar moet wel eerlijk zeggen dat het heel vermoeiend is. Maar ik kan hem niet meer missen <3

spannend Sanne, de termijnecho. Benieuwd waar je op uit komt.
 
Manon gefeliciteerd met Marijn. Leuke naam! Wat een klein humpie, maar dat wist je al. Gelukkig dat alles goed gaat en hij lekker groeit.

Jouw bevallingsverhaal hoef ik niet te horen, ik moet nog hahaahaha.... Het zal best wennen zijn om heel de dag voor zo'n kleine te zorgen.

De termijnecho was gelukkig goed. We zagen de armpjes en beentjes bewegen en alles zag er voor nu goed uit. Morgen ben ik 10 weken en 22 juli ben ik uitgerekend. 9 januari is de termijnecho. Ook weer spannend.

Wanneer kreeg jij een beetje het gevoel dat het kleintje dat je op de echo ziet in jouw buik groeit. Bij mij matcht dat nog niet helemaal. Maar het is wel iets heel bijzonders dat met 10 weken er alles al op en aan zit. Met kerst gaan we het aan de ouders vertellen. Wordt ook een leuk moment.

Hele  fijne kerstdagen en geniet van je gezinnetje! Is toch heel bijzonder zo'n eerste kerst.
 
Terug
Bovenaan