35+-juli-mama's

Hoi Keesje,

Fijn dat de echo goed was met een mooi kloppend hartje!
Wanneer krijg je de vlokkentest? En hoe lang duurt het dan voordat je de uitslag hebt?
Ik snap heel goed dat jullie dat gaan doen.

Hou je me op de hoogte?

Ik hoop van harte voor je dat je een gezond kindje mag krijgen dit keer.
Had jullie kindje dus al kanker bij de geboorte? Wat voor soort kanker was dat dan?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Die vlokkentest kan pas vanaf 11 weken en dat valt voor mij precies voor kerst, dus ik hoop dat het er nog precies voor kan. Uitslag duurt max 14 dagen dacht ik.
Nee mijn zoontje is ziek geworden toen hij 1 jaar en 10 maanden was. Hij had een zeldzame, slecht te genezen vorm van leukemie. En hij heeft gewoon veel pech gehad, na de eerste kuren was de kanker weg, binnen 2 maanden was het terug en de doktoren hebben het daarna niet meer weggekregen.

groetjes, ariane

Hoi hoi,

Ik ben ook een (ruim) 35+ moeder. Heb nu 7 kids en ben zwanger van nr 8. Het is allemaal nog erg voorzichtig hier hoor. Wacht eerst even de volgende echo en als dat er goed uitziet de vlokkentest af. Heb dus niemand nog wat verteld. Maar, spannend blijft het, iedere keer weer. Eerlijk is eerlijk, het zwanger raken duurt nu langer dan bij mijn eerste kids, het zwanger blijven is ook moeilijker. Heb ondertussen al 5 miskramen gehad. Dus ik ben niet zo helemaal zonder zorgen meer. Maar goed, ik klaag niet.Heb al 7 pracht kinderen, dus als het toch nog misloopt, is het even doorbijten maar verder niet getreurd. Uiteraard is dit niet waar je het voor doet, maar een beetje realisme is wel op zijn plaats. Dus, we gaan lekker door en hopen op een goede zwangerschap en een, nog  zeer  welkom, kindje.

Gr. Alvira

Terug
Bovenaan