35 weken en bevalling komt steeds dichterbij, zo spannend!!

<p style="text-align: center;">Nu 35 weken zwanger van ons 1e kindje en de bevalling komt steeds dichter bij! Merk dat ik dit toch erg spannend begin te vinden! Hoe gaat het verlopen.. Kan ik het aan, en ga zo maar door ? Meer mamas to be die bijna zijn uitgerekend en het ook zo spannend beginnen te vinden? Kijk er trouwens enorm naar uit dat de buik straks weg is ? Dat is niet mijn ding, zit zoooo in de weg nu.. </p>

Ik vond het destijds ook erg spannend. Zelf hadden wij een datum gepland waarop ik ingeleid zou worden, maar meneer had het zelf anders in gedachten.
Laat je niks wijsmaken door andere mensen, elke bevalling is anders en je krijgt er zoveel moois voor terug.
Ikzelf had een prima bevalling, al met al 2,5 uur. 

Heel veel succes met de laatste loodjes en you can do it!

Liefs

Ja spannend he?! Ik ben morgen uitgerekend en ik vind het ook zo spannend! Ik sliep al slecht maar dat wordt nu nog minder door de spanning en nieuwsgierigheid. Niet dat ik er tegenop zie hoor... ik kijk er meer naar uit maar die adrenaline zorgt ervoor dat ik niet echt meer tot rust komt. Zie jij er tegenop? Of ook vooral nieuwsgierigheid?

Hier 35W5D vandaag!! Ondanks dat het mijn tweede kindje is, vind ik het weer zo spannend. Wat kan ik van deze bevalling verwachten, hoe gaat dat straks met twee kindjes? 
En ik kan niet wachten tot ik weer een beetje mobieler ben, ik ben niet eens echt een hele grote buik, maar wel veel harde buiken! 

Zo herkenbaar!
Morgen ben ik 35 weken. Ik geniet van het woelen in Mn buik, maar ohw wat zie ik er nu al naar uit dat die buik verdwijnt, een stuk mobieler ben en weer alles kan en mag doen.
Ook wordt ik steeds nieuwsgieriger naar ukkepuk, ben je een jongen of toch een meisje, zou je uit de buik ook een kleine woelwater zijn of juist een rustig kindje. Lijkt ukkepuk op papa of toch meer op mij etc etc.
Toch af en toe ook onzekerheid, zal ik wel een goede moeder zijn? Hoe zal de relatie veranderen nu we papa en mama worden? Nu tijd genoeg voor om na te denken nu ik verlof heb?.
We wachten af... terugdraaien kan en wil ik zeker niet meer hoor, zal er allemaal wel bijhoren denk ik dan.

[quote quote=10188692]Ja spannend he?! Ik ben morgen uitgerekend en ik vind het ook zo spannend! Ik sliep al slecht maar dat wordt nu nog minder door de spanning en nieuwsgierigheid. Niet dat ik er tegenop zie hoor… ik kijk er meer naar uit maar die adrenaline zorgt ervoor dat ik niet echt meer tot rust komt. Zie jij er tegenop? Of ook vooral nieuwsgierigheid?[/quote]
Super spannend als de uitgerekende datum aanbreekt! Kijk er niet zozeer tegen op, ben vooral benieuwd hoe alles verloopt en ben heel nieuwschierig naar de kleine! Wel vind ik het spannend omdat je totaal niet weet wat je te wachten staat, en me afvraag hoe ik met de pijn en alles om ga. Jij succes met je allerlaatste loodjes Rolo! We lezen het wel op het forum als het zover is ?

Terug
Bovenaan