35 weken en bevalling komt steeds dichterbij, zo spannend!!

Spannend he? Ik ben 6 weken geleden bevallen, en vond het vooral spannend hoe en wanneer het zou beginnen!
Ik kreeg snachts mijn eerste wee en herkende het echt gelijk! 
Vond het vooral ook spannend, hoe veel pijn het zou doen... En ja het doet best pijn, maar uiteindelijk in 5 uurtjes bevallen! Kijk er toch heel positief op terug! Lekker van genieten? het is zo’n lekker mannetje!!

[quote quote=10188702]Zo herkenbaar! Morgen ben ik 35 weken. Ik geniet van het woelen in Mn buik, maar ohw wat zie ik er nu al naar uit dat die buik verdwijnt, een stuk mobieler ben en weer alles kan en mag doen. Ook wordt ik steeds nieuwsgieriger naar ukkepuk, ben je een jongen of toch een meisje, zou je uit de buik ook een kleine woelwater zijn of juist een rustig kindje. Lijkt ukkepuk op papa of toch meer op mij etc etc. Toch af en toe ook onzekerheid, zal ik wel een goede moeder zijn? Hoe zal de relatie veranderen nu we papa en mama worden? Nu tijd genoeg voor om na te denken nu ik verlof heb?. We wachten af… terugdraaien kan en wil ik zeker niet meer hoor, zal er allemaal wel bijhoren denk ik dan.[/quote]
Hier echt precies zo! Fijn om te lezen dat er meer zo denken ? Succes!

Dankjewel! En herkenbaar... vraag me zo af hoe echte onsluitingsweeen voelen en hoe ik dat ga handelen... we komen er allemaal snel genoeg achter?... jij ook heel veel succes nog!

Vandaag 36+4. Ik vind het ook super spannend. Heb al last van voorweeën maar dat zegt helemaal niks ?. Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen. Iedereen denkt  dan eerder de uitgerekende datum.. Maar ergens denk ik dat ons eigenwijze mevrouwtje blijft zitten tot ze er uit moet ?
Succes allemaal met de laatste loodjes 

Ik zit nu 'pas' op 28 weken en begin langzaam wat angst te krijgen voor de bevalling en ook de eerste periode erna.. Kan ik het allemaal wel? Zal het erg veel pijn doen? 
En ook best belangrijk (wat ik net ook al las) hoe zal mijn relatie verder verlopen als we straks papa en mama zijn? 
Ik ben nogal een controlfreak en ik word nu zowat verplicht om de controle los te gaan laten.. het idee dat ik weinig invloed op alles heb beangstigt mij een beetje ??

Hier 34 weken.. Ik merk dat ik me zorgen begin te maken over het (nog) niet gespannen/bang zijn. Alsof ik bang ben dat ik het ga onderschatten ofzo. 
Ik weet dat het (helse) pijn gaat doen, maar juist omdat je niet weet hoeveel pijn, hoeveel je kunt hebben, hoe de situatie gaat zijn etc. en hier dus niet bang voor ben, ben ik ‘bang’ het te onderschatten ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet verwoorden merk ik haha. 

Och ja de zenuwen! Ik had de keizersnede gepland op 26 november maar meneer besloot de 24ste al te komen.. zodra ik eraan dacht draaide mijn maag om van de zsnuwen haha! Als ik eraan terug denk nog steeds..
Succes met de bevalling! En veel geluk samen ?

Dat van de pijn herken ik dames! Had ik ook!
Maar echt, tijdens de bevalling, ja het doet pijn maar je weet ook dat je geen andere optie hebt! Je wil graag je kindje ontmoeten en dat motiveerde mij! Ook had ik een keer een streng woordje van de verloskundige nodig, ik wilde namelijk opgeven?
Ik heb altijd sterkte menstruatie krampen gehad, en vond het precies zo voelen 

Terug
Bovenaan