35 weken en niet goed slapen

Heel erg herkenbaar inderdaad. Ook ik heb hier al langere tijd last van zelfs tot huilens toe...Zie het bijna als een straf om naar bed te gaan en slaap al weken op asperientjes ;)!!

Ook doet bij mij op den duur mijn heup zoveel pijn dat ik zelfs niet meer kan ontspannen als ik op mijn rug lig, maar er is niets aan te doen helaas...Nog even de tanden op elkaar zetten en doorbijten. Gelukkig hoef ik er niet zo vaak uit om te gaan plassen hooguit is 1x per nacht als ik dat al red...Dus wat dat betreft heb ik dan weer geen klagen ;).

Suc6 en hoop dat je toch wat beter zult gaan slapen, want uitgerust aan de bevalling beginnen is toch wel het beste :).

Bedankt allemaal voor de tips die jullie gegeven hebben.
Afgelopen nacht ging ik om half 12 slapen en werd om half 3 wakker. Even naar de wc en op aandringen van mijn moeder een paracetamol genomen en werd toen om half 8 wakker. Zonder stijf wakker te worden.
Dus heb heerlijk geslapen gelukkig. Ben gewoon blij.
Ik weet alleen niet of het een goed idee is om elke nacht een paracetamol te slikken.
Ik doe vannacht een 1/2 en morgen bel ik de vk even. Want ik las ergens op internet dat de laatste maand niet wijs is als je dat slikt.

Liefs Louke

Terug
Bovenaan