36 weken: liggingsecho

Bij ons hebben ze ook de liggings echo gedaan..
Kindje zat al vast in mijn bekken.. en is dus goed aan het indalen.. ook hebben ze gekeken of de nageboorte goed lag en deze lag boven dus dat was prima.. Nu afwachten tot het zo ver is ...

ik krijg a.s. dinsdag de liggingsecho. ook bij ons is die standaard. word er ook gekeken naar de placenta. bij Jade was die helemaal verkalkt met 38 weken(zagen ze toen ze geboren was). ik ben dan 36.3 ben heel benieuwd, ook hoe groot ze is. afgelopen keer schatten ze haar ruim 2 pond lichter dan de eerste.

Bij ons was bij mijn zoontje de placenta bij 35 weken ook verkalkt, maar de echoscopiste vertelde daar verder niets bij. Ik helemaal ongerust toen ik op internet op ging zoeken wat het inhield. Maar gelukkig kon de verloskundige mij geruststellen dat het geen kwaad kon, dat het kindje misschien wel wat eerder komt als het niet genoeg voeding meer krijgt. En mijn zoontje was inderdaad 8 dagen te vroeg...
Kijk echt uit naar de liggingsecho! Wij hebben deze keer geen pretecho laten maken dus ik vind het wel weer erg leuk even te mogen spieken bij onze beeb.

Bij ons doen ze deze alleen bij twijfel Wel heb ik gister een groeiecho gehad (op eigen verzoek) Zoals het er nu naar uit ziet wordt het maar een klein kindje vergeleken met z'n grote broers

ben afgelopen dinsdag voor het eerst naar de gyn geweest. Omdat ik onder de gyn moet bevallen met eerdere keizersnede bij mijn zoontje.
Zij deed meteen een liggingsecho. Baby lag er ook helemaal goed voor! Gelukkig heb ik nu 70% kans op een gewone bevalling.

Hier verwachten ze ook een kleiner kindje dan bij onze eerste.

Groetjes

hai

ik krijg aanstaande zaterdag een liggingsecho. Dit omdat de baby eerst steeds in stuit lag. Laatste controle dacht de verloskundige echter dat de baby nu met zijn hoofdje beneden lag en ingedaald! Ze schatte wel in dat het een grote baby is... dus voor mij ook spannend de echo, hopelijk kunnen ze iets zeggen over het het gewicht.

hoi hoi
ik heb vandaag een liggingsecho gehad.
ben nu 35 weken...
heb te horen gekregen dat het kindje 2 1-2 week op de groei voorloopt.
ze verwachten dus ruim een negen ponder dat was wel even schrikken haha
nu krijg ik 1 dec weer een echo om te kijken hoe het met de groei gaat is het dan nog zo dan wordt het waarschijnlijk met 38 weken gehaald ben benieuwd
moet ook mijn suiker na laten kijken met een dagcurve
liefs corina

Terug
Bovenaan