360° beker

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben op zoek naar een goede 360 graden beker die niet compleet leeg is als hij op de grond klettert. Mijn zoontje is bijna een jaar, maar vindt het erg leuk om de beker vanuit de kinderstoel op de grond te gooien. De beker die ik nu heb is van Nuby, een doorzichtige met plaatjes (boompjes en leeuw). Ik snap dat er altijd wel wat uit komt als hij vanaf een meter naar beneden valt, maar deze veroorzaakt een complete plas.</p><p>Wie kan mij helpen?</p><p>Groetjes Eline </p>
 
Die van munchkin bevalt me goed. Dochter heeft er ook een handje van om er mee te gooien, maar valt mee wat er dan uitkomt. 
 
Ik zweer bij het Duitse merk NUK. Nu na 12.436 x vallen drupt er af en toe een druppeltje uit als de beker als bal wordt gebruikt....
https://www.amazon.de/dp/B07QFVQ5YL/ref=asc_df_B07QFVQ5YL1580112000000/?creative=22662&creativeASIN=B07QFVQ5YL&linkCode=df0&language=nl_NL&tag=beslist3-21&ascsubtag=205fe978-1887-4094-8d51-b494b8042703
(in de link het voorbeeld) Ze zijn te koop bij oa de Duitse drogisterij DM
 
 
 
 
 
Nuk lekt inderdaad nauwelijks! Echt perfect! Kan zelfs op de kop in je tas meegenomen worden. Nadeel hier is dat mijn zoontje al 2 bekers kapot gegooid heeft. De beker was dan aan de onderkant gescheurd. Overigens heb ik wel 2x mijn geld terug gekregen. 
 
Terug
Bovenaan