360 drinkbeker

<p>Hii dames, </p><p>Ik heb voor mijn dochter een 360 drinkbeker van merk nuk. Deze is helaas al erg snel stuk gegaan. Nu heb ik eentje van de kruitvat gehaald de goedkoopste maar deze lekt ontzettend. Ik zou heel graag een fatsoenlijke willen hebben die niet zo snel stuk gaat en lekt.</p><p>Welke raden jullie mij aan?</p><p>Liefs! </p>

Ik heb ook de Munchkin. Nog niet zo heel lang. Maar ook gehoort dat als die eenmaal op de grond is gevallen dat hij lekt. Ik probeer hem niet te laten vallen dus ?

Jaaaa munchkin! Hier al regelmatig gevallen maar daar kan hij echt tegen hoor. Er komt natuurlijk wel wat water uit als hij valt, maar is daarna niet lek ofzo. Bij ons is ie inmiddels wel een beetje gaan lekken, maar ik denk dat mijn zoontje af en toe zijn tanden in het rubber zet tijdens het drinken, waardoor dat te veel is versleten. Superfijne bekers!

Munchkin! Die van Kruidvat had ik ook, lekte al met drinken dus weer terug gebracht. Munchkin komt een klein beetje uit als ze hem vanuit de kinderstoel op de grond gooit. Maar verder lekt hij nooit. 

Die van mij zijn al regelmatig om de grond gevallen maar lekken nog steeds niet. Jammer dat je die dekseltjes niet los kan kopen want mijn dochter heeft die ook kapot gebeten dus moest ik een nieuwe beker kopen alleen voor zo'n dekseltje haha 

Terug
Bovenaan