360 drinkbeker

Wij hebben ook de munchkin 360, bevalt ons prima.
Onze dochter begreep al vrij snel wat de bedoeling was en het lekt niet. Alleen als het op de grond valt spat er drinken uit, maar dat hou je toch niet tegen...
En daarna maken wij altijd eerst de deksel weer droog voordat we de beker weer aanbieden, zodat er geen vocht in de deksel zit wat gaat knoeien. 

Wij hebben ook de munchkin maar lekte inderdaad al vrij snel. Waarschijnlijk omdat hij ook vaak op de grond gegooid werd.. mijn dochter snapte ook niet goed wat de bedoeling was. Ik laat haar nu aan een tuitbekertje of aan een gewone beker drinken. 

Van nuby is ook fijn, hier zit ook een deksel bij voor als je de beker in een tas mee wilt nemen, munchkin heeft geen deksel erbij.
Beide lekken niet alleen als je ze op de grond laat vallen maar dan is geen enkele beker helemaal lekvrij geloof ik haha

Oh dames jullie zijn fantastisch! Zoveel reacties. Mijn dochter gooit graag de beker op de grond als ze er mee klaar is of ze zet hem op de kop -.-
Bij de nuk beker was in het midden van het silicone gedeelte gebarsten. Maar ik denk dat ik dan voor de munchkin en een nuby ga. Een reserve is ook wel fijn en kiezen blijft nog steeds moeilijk ^.^

Munchkin wordt hier heeeel vaak met geweld op de grond gegooid en dan komt er een ‘slok’ water uit, maar lekt verder niet. Gaat gewoon in de rugzak, kinderwagen, etc, nooit problemen. En er wordt goed uit gedronken!

Terug
Bovenaan