37 en zwanger van mijn eerste kindje

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben 37 en zwanger van mijn eerste kindje. Het duurde heel lang voordat ik de ideale papa gevonden had. Maar nu heel gelukkig en vind het allemaal super spannend.
Ik ben half oktober uitgerekend, dus nog helemaal aan het begin

groetjes Sonja.

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten samen.

Gr Fruit Girl 19 wk

Gefeliciteerd met je zwangerschap.....

Heel veel plezier en lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Meta de mv Robin (2) en 17 wkn zwanger

Hoi Sonja,

Geniet maar lekker van je zwangerschap en ik hoop dat alles goed zal verlopen.

Groetjes Bernice(18w+2d zwanger,augustus forum)

Hoi Sonja,

Ik ben 35 (bijna 36) en ook zwanger van mijn eerste kindje. Ook ik ben de ideale papa pas later tegengekomen. Ik wens je een fijne zwangerschap.

Groetjes,
Nana

Hallo Sonja,
Ik ben 38 en zwanger (ook oktober, dan 39) van mijn 2e kindje. Mijn eerste kindje kreeg ik op mijn 36e - toen niet gedacht nog moeder te worden maar kwam de vader van mijn kinderen alsnog  tegen.
Leuk dat er ook wat 'dames op leeftijd'  op het forum  zijn

Wat  mij tijdens mijn 1e zwangerschap eigenlijk alleen confronteerde met mijn leeftijd was de zwangerschapsgym. Tijdens de eerste bijeenkomst bleek de gemiddelde leeftijd 26 te zijn en in plaats van leuk zwangerschapsverhalen delen voelde ik me bijzonder opgelaten tussen al die 'meisjes', ben ook niet weer terug gegaan.

Ben 34 -bijna  35-  en zwanger van mijn eerste kindje  
Hubby ontmoet toen ik 25 was. Eerst carriere gemaakt en andere dingen gedaan voordat we dachten aan kinderen  En toen 2 jaar geklust voor ik  zwanger werd.

Karin,
35 weken +  6 dagen

Wat leuk al die enthousiaste reacties. Best lekker eigenlijk zwanger zijn:)
Heb   geen idee hoe dit forum werkt is even uitproberen.
Volgende week donderdag ga ik een echo laten maken super spannend. Toch een beetje bevestiging van het eerste echte teken van leven, alhoewel mijn buik en de rest redelijk duidelijk errug zwanger zijn.

groetjes sonja

Terug
Bovenaan