37 en zwanger van mijn eerste kindje

Hoi Sonja,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat geweldig dat je de ideale pappa bent tegen gekomen. Naast jullie voel ik me wel een beetje een jonkie (ben 29 en zwanger van de derde, eerst kwam toen ik 22 was).

Ik wens jullie een geweldig mooie tijd toe en natuurlijk een fantastische baby in oktober.

Veel liefs van Marloes

Hej hej,

Ik ben 34 en word in juni 35   en net zwanger van mijn derde kindje.
Mijn jongens zijn alweer 5 en 6 jaar, wanneer de derde komt alweer (bijna) 6 en 7 jaar, maar we dachten nu kan het nog... het verlangen slaat dan toch toe he??

Gezellig forum hier. Leuk dat er ook   'dertigers' bij zitten.

Groetjes R.

Hoi!

We zijn dus echt niet alleen, die dertigers . Ik ben zelf 32 (als onze smurf komt in september 33) en zwanger van onze eerste! Ook ik heb even moeten wachten op de "ideale" man en papa, maar ik heb 'm toch gevonden! En gelukkig ook nog tijd om aan onze wens te beginnen....... en uiteindelijk zien we wel wanneer er ooit een 2e komt!
Allemaal veel plezier en sterkte met de zwangerschap!
Groetjes,

NathalieMS (13 w+4)

hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom op het forum! Zelf heb ik een dochter van 4 (was toen 28) en ik ben nu 32 en voor de 4e keer zwanger! Helaas 2 x een vroeggeboorte gehad en nu gaat alles goed, dus word ik nu met een paar weken voor de 2e x moeder! Helemaal geweldig, want kinderen zijn zo leuk!

Zelf kende ik mijn man al toen we 21 waren, maar het is er niet eerder van gekomen! Maakt toch ook niet uit! Veel plezier ermee!

Groetjes  Sandra
(37,2 weken)

Terug
Bovenaan