37 weken en er klaar mee. Herkenbaar?

<p>Hi, </p><p>Ik ben op dit moment 37 weken zwanger en zoals de titel al zegt ben er helemaal klaar mee ?. Ik moest helaas al vroeg stoppen met werken door lichamelijk klachten. Hierdoor zit ik al even thuis. Ik heb nu  veel last van mijn bekken/rug. Mijn buik zit me ook enorm in de weg. Heb veel harde buiken. Heb dit besproken met de verloskundige die dacht aan een blaasontsteking. Heb dit laten testen maar dat is niet zo.</p><p>Zoals te begrijpen zegt de verloskundige dat ik nog moet volhouden en ze me echt niet opweg gaan helpen. Ik slaap enorm slecht. Hierdoor ben ik ook erg emotioneel/moe. Vanmorgen moest ik zelfs huilen omdat ik mijn sokken niet aan kreeg ?. Sorry voor m'n  geklaag haha. Ik kijk enorm uit naar ons meisje dat is het absoluut niet maar het voelt allemaal even zwaar. Hebben jullie dit ook (gehad)? En hoe zijn jullie hiermee om gegaan?</p><p> </p>

Heb ik inderdaad ook gehad, uitgerekend 6 februari en met de feestdagen zat ik er flink doorheen. Ik had gelukkig thuis nog genoeg te doen.. kleertjes wassen enz. Uiteindelijk is onze dochter met 38 weken gehaald.

Hier ook hoor! Maar probeer er nog even van te genieten, en laat je lekker verwennen. Je hoeft niks, zorg dat je een beetje gezelligheid hebt zodat je niet alleen bent. Kijk lekker een filmpje of lees een boek:) Lekker uitgebreid douchen (krukje in de douche om lekker te zitten) of neem nog is een lekkere massage. (Ik vond een hydromed massage heerlijk!) af en toe een rondje lopen is ook goed om je babytje goed in te laten dalen:)
Succes nog de laatste weken. Bij mij is mijn dochtertje uiteindelijk geboren 1 dag voor de uitgerekende datum:) 

@amylynn oh gehaald met 38 weken. Mag ik vragen waarom? Alles goed verder met jullie dochter?
@mdns bedankt voor de tips. Douchen vind ik inderdaad fijn vooral met de harde buiken. Ik hoop dat ons meisje ziet dat het hartstikke gezellig is buiten mama's buik en snel komt hihi

Ik had het ook maar durfde niet klagen met als gevolg dat ik blijkbaar ook al weken met zwangerschapsvergiftiging liep ben uit eindelijk met 40+4 bevallen met inleiding vanwege torenhoge bloed Druk maar de laatste weken waren hel dus begrijp hoe je je voelt

HEEL ERG HERKENBAAAAAAAAAAR!! 
Ik heb sinds week 8 al bekkeninstabiliteit. In februari volledig de ziektewet in gegaan en momenteen kan ik niet lopen door een gebroken enkel. Geloof me, IK WIL NIET MEER ZWANGER ZIJN. 
Dat gewicht wat ik moet mee sleuren, de klachten, alles. I'm DONE! 
Plus ik kan gewoon echt niet wachten op ons kleine meisje en wil haar gewoon in mn armen hebben. Het is een kleine rebel in mijn buik, dus het zou fijn zijn als ze gewoon lekker rustig in mn armen ligt ipv mn buik. 
Maar goed, ook hier, blijven volhouden.. Het zal niet makkelijk zijn of worden. Maar 'weet waar je het voor doet' (bleh). 
Normaliter ben ik erg positief ingesteld, maar ook ik vind het soms even fijn om lekker te klagen :) 
Fijne dag en probeer jezelf er door heen te slaan!! 

@misXxSamanthaXx Oh ja ik kan me voorstellen dat het dan extra zwaar was. Die van mij is woensdag gecontroleerd en ik heb juist elke keer een hele lage waardoor ik duizelig ben, maar zij zijn blij dat hij mooi laag is.
@missAussenhaus oké jij wint ? Dat is echt niet fijn zeg! Ook nog een gebroken enkel terwijl het al een uitdaging is om een stukje te lopen. Ah jij hebt ook zo'n kleine druktemaaster? Die heb ik ook. Heerlijk om haar te voelen en te weten dat ze oké is, maar af en toe kan ze zo hard duwen ?

@MissAussenhaus Alsof ik mijn eigen verhaal lees!!!!?? Ben even benieuwd, wat hebben ze bij jou gezegd, wanneer je weer kan werken etc? Moet je n revalidatietraject volgen of niet?
Ik ben al sinds mn 8e week thuis (9 oktober), ook vanwege mn bekken. Ben nu 34+4, ook een meisje. Een erggggg druk meisje die mn hele baarmoeder aan t verbouwen is. Heb al een paar gekneusde ribben en mn lichaam voelt alsof t elk moment in elkaar stort?
Videoland is mn grootste vriend, dus ik zou zeggen, lekker veel tv kijken en opladen voor de bevalling????

Terug
Bovenaan