37 weken en er klaar mee. Herkenbaar?

Haha ik moet hier even om lachen, ookal is het natuurlijk niet écht grappig.. Ik dacht echt dat ik dit niet mocht uitspreken, maar idd; zoo klaar ermee..
zit ook al van half feb thuis, nadat ik vanaf december 50% was gaan werken.. Heb iedere vlek op de muur, oneffenheid in het stucwerk ontdekt hier in huis (maar er niks mee kunnen doen). Social media blijft aangeven dat ik al op de hoogte ben, alle goede series al gezien en fut voor een boek heb ik niet.. nu 34+4 dus nog even doorzetten.. Mijn bloeddruk is veelal te hoog, 2x opgenomen met mogelijke zwangerschapsvergiftiging en nierstuwingen.. meneer is zo druk dat mijn maagzuur bijna standaard in mijn keel zit ipv mijn maag.. Maar we doen het voor het grotere goed he ;-) 
succes nog met de laatste loodjes...

Oh hoe vervelend ook voor jullie fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik vind het inderdaad ook lastig om te zeggen want weet dat ik gezegend ben met dit kleine drukke wondertje in mijn buik. Ik weet dat het helaas niet voor iedereen zo mag zijn.
Ook ik heb elke serie gezien op videoland ? Herken wat je zegt over elk dingetje dat opvalt in huis. Wij wonen nog niet zo lang in dit huis en moet zeggen dat mijn nesteldrang wel een voordeel heeft ? De keuken is nu ineens wel bijna af waar we eerst hadden van nah dat komt wel. 

Ooo.. probeer er allemaal ook nog écht van te genieten meiden!!! Als je niet meer zwanger bent binnenkort, ga je dat ook echt missen, geloof me! En zo'n ukje in je armen lijkt een roze wolk, maar kan ook heeeeel vaak een donderwolk zijn ;) Dan kom je écht niet meer aan rust toe, dus hoe zwaar het 'zwanger zijn' soms ook is, een baby is echt nog 100x zwaarder.. dus geniet echt nog van de laatste loodjes, hoe zwaar ook!!

Zeker bij je eerste kindje.. neem lekker de tijd om te relaxen.. want dat kun je je hele leven nooit meer zoals nu.
Ik ben nu zwanger van de tweede en dat is wel even andere koek, met een meisje van 1.5 jaar oud die geen moment stil zit natuurlijk :) kijk ik soms met weemoed terug op mijn eerste zwangerschap ;)

Terug
Bovenaan