37 weken

Hoi,

het schrijven heeft me echt goed gedaan ja! Even een update: was gisteren bij de gyn. en mijn bloeddruk was prima in orde. Das toch wel weer een geruststelling (waarschijnlijk de vorige keer dus toch verkeerd gemeten denk ik zelf) en ons kindje had het ook nog prima in mijn buik. Voldoende vruchtwater, al een heel stuk ingedaald en een prima hartslag.
Ik heb het ook even over de bevalling gehad met hem en hij reageerde heel erg lief en begripvol (is ook een schat van een kerel, zo'n hele lieve opa-type, grinnn) maar kan er verder natuurlijk niets aan veranderen. Sprak me wel even moed in, fijn!

@ meike: heb weleens gedacht aan een voetmassage, vriendin van me heeft er heel veel baat bij. Ik moet er alleen niet aan denken dat er iemand aan mijn voeten zit. Heb al jarenlang last van een allergie, dus eigenlijk altijd jeuk aan mn voeten. Als mn man ze in bed te lang aanraakt heeft ie een schop hangen, hi hi

@klain-doempie: zo herkenbaar! wij hebben het gedichtje gelukkig al een tijdje klaar (deels zelf geschreven, deels idee gejat) en hebben nu ook eindelijk een keus voor een kaartje dat we willen. Hoe het wordt blijft spannend want net als bij Tijn willen we er foto's in verwerken (wat bij Tijn nog even heel spannend was omdat ie een infuus midden op zijn hoofdje had) Maar... kan ook overal om janken.

Maar goed, wil even kwijt dat jullie berichtjes me heel erg goed doen en dat ik wat minder aan het piekeren ben (of ik er nu tegenop zie of niet, zal er toch doorheen moeten)

Dank jullie wel voor alle steun en meeleven!

veel liefs

Natasja

Terug
Bovenaan