38 jaar en zwanger

Hallo meiden,

Hier is een nog "oudere" zwangere moeder; 2 dagen na de geboorte van mijn 1e kindje werd ik 40 en nu ben ik zwanger van mijn 2e kindje en word ik, als alles goed gaat natuurlijk, een maand na de bevalling 42!
Bij mijn eerste kindje is alles heel goed gegaan en hebben we een prachtige meid gekregen. Natuurlijk ben ik ook bang dat het niet goed zal gaan en gezien mijn leeftijd ben ik mij ook erg bewust van de risico's. Ga wel onderzoek laten doen en voor de rest ga ik weer zoveel mogelijk proberen te genieten van mijn zwangerschap (niet gedacht dat een 2e keer weer zou lukken overigens!).
Succes allemaal.
Groetjes
Ellen

Hey Ellen,

Gefeliciteerd hoor. Erg leuk. Ik hoop dat je een goede zwangerschap zal hebben en dat je een gezond kindje krijgt.

Geniet van je zwangerschap

Liefs, Petra

he oudere zwangere dames,

Zat gewoon even wat rond te neuzen op dit forum. Ik kwam ooit van het juni 2006 forum.
Ja ik ben ook een oudere mama. Ik ben nu 43 jaar en heb een dochtertje van 17 maanden. ( en ook nog een zoon van 17 jr ). Er is een forum voor wat oudere zwangeren dames of al met kindjes.
www. veertigpluszwanger.nl

en ook een hyves http://veertigpluszwanger.hyves.nl/

Misschien is het wat voor jullie.

Allemaal een goede zwangerschap en leeftijd doet er niet toe hoor.

Groetjes
Petra

hoi petra,

Heb mij toch maar ingelogd, hoewel ik nog niet echt durf te geloven dat ik zwanger ben. alles is nog zo pril.
Ik ben ook 'al' 38 en zwanger van de eerste, ik zal wel een van de weinigen zijn die zich niet echt druk maakt over leeftijd en zwangerschap.
Mijn moeder was 44 dat ik geboren werd en ik heb daar nooit een probleem mee gehad, ben zelfs best goed gelukt ter wereld gekomen.
De buitenwereld vindt dat ze hun oordeel klaar mogen hebben over leeftijd en zwangerschap, maar ik bemoei me ook niet met hun beslissingen.
Mijn leven is anders verlopen dan dat ik 20 jaar terug voor ogen had en ben pas laat mijn prins tegengekomen, ik vind niet dat ik daarvoor mijn droom om moeder te worden moet opgeven.
Ik voel me nog lang geen 38 en ben in de bloei van mijn leven en wil dan ook lekker genieten van dit grote wonder.
Volgens mij geniet jij er ook van en door je kinderen blijf je jong moet je maar denken.
Iedere leeftijd heeft wat, als een kind maar liefde krijgt!!
Groetjes

Terug
Bovenaan