38 weken zwanger tweede kindje hoe begon het bij jou?

Ik wil er niet op gaan zitten wachten maar... stiekem doe ik dat toch echt wel...
Hoe en wanneer begon de bevalling bij jou? En welke vage voortekenen kun jij je herinneren?
Of zit jij in het zelfde schuitje en zou je de baby er momenteel het liefste uit willen kijken??

Mijn eerste bevalling was met 40+0 en ging erg snel! Ik ben zo benieuwd...

De eerste kwam met 38+6
En de tweede met 37+6
Bij de 1e begon het snachts  ik was wel 1 dag van te voren gestript.  Uiteindelijk duurde het 17 uur voor dat die er pas was 
Bij de 2e kreeg ik rond 21:00 wat krampen op de bakk ze kwamen wel constant en toen heb ik de volgende maar gebeld rond 12 uur snachts. 
Ze kwam kijken  geen ontsluiting  niks baarmoeder mond lag ook nog na boven.
Dus ik was helemaal teleurgesteld want ik had nog steeds constant weeen .  Toen werden ze wat pijnlijker en had ik om 01:30 nog eens gebeld en ze kwam weer voelen.  Toen al 3 cm .   Uiteindelijk  is die om 05:30 geboren 
Ik had die dag een heel lang stuk gewandeld  en nog gezegd als die dan toch moet komen dan kom maar vandaag nog want ik zag erg op tegen de bevalling. 
En volgens mij hadden ze me gehoord ofzo haha

Succes met de allerlaatste loodjes. 
Ga misschien eens een stuk wandelen morgen.    
Wie weet ?

Bij de eerste ben ik ingeleid met 37+6. De tweede werd ik 1 dag voor de uitgerekende datum on 3.00 wakker van weeën. Kwamen vrij snel regelmatig. Om 5.45 de verloskundige gebeld. Om 6.30 was ze bij ons en ook mijn ouders voor de oudste. Ik had 2-3cm toen en bleek dat, waarschijnlijk op de wc, mijn vliezen al waren gebroken. Ik wilde graag in het ziekenhuis bevallen. Dus mijn vader de auto al maar gekrabt. Alles mee in de auto en om 7.30 waren we daar. En om 9.00 is ze geboren. Ik vond het echt super snel gaan. En het is dus echt uit het niets begonnen. Mijn man die was om 2.00 nog op en toen zei ik nog een beetje boos tegen hem... ga nu slapen straks meld ze zich en heb je niet geslapen. 
Ik vond wel na 39 weken (bij 38 weken was het kerst, dus dacht blijf nog even lekker zitten kan ik nog even rustig genieten) dat het vort erg lang duurde. Was er wel beetje klaar mee. 
Heel veel succes met de laatste loodjes!

Ooh jaa hier in hetzelfde schuitje!!
Tweede zwangerschap. De eerste kwam met 38+6 dus ik dacht nou deze komt ook sowieso voor de uitgerekende datum.. Nou jammer joh. Gisteren was ik uitgerekend.
Donderdag bij de verloskundige zei ze dat de baarmoedermond nog hard was en 0 ontsluiting. Wat een ellende! Dat moest ik echt even verwerken.
Ik denk continu ik moet er niet mee bezig zijn, maar dat lukt echt niet. Krijg ik continu appjes van mensen of er al iets gebeurt.. Pfff.
Ik vind het allemaal heel frusterend maar ben ook bang dat ik de bevalling door mijn frustratie een soort van tegen hou. Geen idee of dat kan whaha.
Ik heb ook al veel gewandeld en gefietst en van alles geprobeerd qua eten maar helaas.
Als ik morgen nog niks voel, maar weer een poging doen met een wandeling haha!

Ook zwanger van de 2e, 38+3 nu....
Bij nr 1 werd ik met 42 weken ingeleid.... mag nu wel wat eerder wat mij betreft ?
Doordat ik bij de eerste ben ingeleid, weet ik ook niet goed welke symptomen ik nu kan verwachten... vind het erg spannend!

Ik ben nu bijna 36 weken zwanger van een meisje. Heb al 2 jongens van 6 en 4. Bij de eerste bevallen met 41 weken dmv spoedkeizersnede. Bij de 2e bevallen met 39+4, dat was een geplande keizersnede. Nu dus zwanger van een meisje, weet niet wanneer ze zich meldt. Ik krijg nu ook weer een geplande keizersnede maar ben als de dood dat ze eerder komt en dat ik in paniek raak. Alles staat natuurlijk gepland...

En ze zeggen dat meiden eerder zijn, klopt dit?

Terug
Bovenaan