Bij mij is de eerste met 38+4 geboren om 00.03u. Dus begon eigenlijk op 38+3 (een meisje). Toen begon het met een wat minder fitte dag. De dag ervoor bij de verloskundige geweest, voelde me toen al niet meer zo geweldig. Dus op haar verzoek urine laten testen, dit pas de volgende dag gedaan met ochtendurine. Bleek toch antibiotica nodig te hebben. Dus die gestart. Begin van de avond moest ik steeds naar de wc. Uiteindelijk gaan timen, bleek er steeds 9a10 min tussen te zitten.. Op een gegeven moment ging dat over in weeën. Behoorlijk heftige trouwens. Toen de verloskundige kwam kreeg ik al persdrang. Bleek ik al op 10cm te zitten! Dus dat ging vrij rap allemaal.
Nu "aan het wachten" op nr.2. Nu 36+5. Ben ook heel benieuwd hoe het zal beginnen en hoe het zal verlopen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het nog heel lang zal duren met hoe ik me voel. Maar wie zal het zeggen he?
Nu "aan het wachten" op nr.2. Nu 36+5. Ben ook heel benieuwd hoe het zal beginnen en hoe het zal verlopen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het nog heel lang zal duren met hoe ik me voel. Maar wie zal het zeggen he?