39.2 en nog niks

Hoi hoi,

Juliie bevallen allemaal maar en ik nog steeds niks.
Ben er nu ook wel klaar voor hoor.

Heb helaas het gevoel dat dochterlief het wel erg fijn heeft daarbinnen en dus nog ff blijft zitten.
Ik denk ver over de 40 weken heen te gaan, gewoon een voorgevoel.

Aan de ene kant ben ik erg nieuwsgierig en wil ik dat ze eruit komt en aan de andere kant denk ik ze zal het wel goed hebben daarbinnen anders had ze zich vast al wel aangemeld.

Genieten jullie maar lekker van jullie kindjes.

Liefs,
Bianca
 
Ik weet dat ik gewoon geduldig moet afwachten, maar is best lastig als je de hele dag iedereen moet vertellen dat de baby nog niet geboren is.

Hoe gaat het met jullie Marit?

Liefs,
Bianca
 
Lief dat je dat vraagt :)! Met ons gaat het wel goed, hoor.
Merk wel dat Bram-Jan er meer moeite mee heeft om Charlotte los te laten dan ikzelf. Onze dominee benoemde dat heel mooi. Hij zei dat ik tijdens mijn zwangerschap alles voor Charlotte heb gedaan, en voor haar heb gezorgd. Voor vaders begint dat natuurlijk pas na de bevalling, dus dat is wat hij nu mist...

We gaan bijna elke dag wel even langs Charlotte's tuintje, en ik heb nu mooie foto's van haar op het dressoir met een kaarsje erbij. Dat voelt wel heel fijn.

Julia heeft ineens last van verlatingsangst, wat ze al een tijd niet meer had. Was al aangekondigd door de uitvaartbegeleidster, en het klopt inderdaad. Reden is dat Julia het voelde dat we Charlotte achtergelaten hebben in haar tuintje, en nu is ze bang dat wij haar ook ergens achter zullen laten. Moeten we dus wel goed op letten, en goed mee omgaan.

Nou meid, nogmaals, succes met de laatste loodjes, en een hele dikke knuffel,

Marit
Xxx
 
Ja kan me voorstellen dat het voor je man nu pas echt wordt voor hem.
Jij hebt inderdaad je lichaam geleend aan Charlotte om de zwangerschap goed uit te zitten voor je kindje en voor je man is dat een andere belevenis.

Wat julia betreft snap ik goed dat ze bang is ook verlaten te worden. Daar moet je als ouders zijnde inderdaad goed mee aan de slag gaan om haar duidelijk te maken dat jullie dit niet bij haar gaan doen.
Het is ook een hele gebeurtenis voor Julia om dit mee te maken zeg.

Jeetje alom respect voor jullie.

Hier nog steeds niks.
We wachten maar gewoon geduldig af al is het lastig.

Liefs,
Bianca
 
Hoi mama's,

hier vandaag 41w1d en ook nog steeds niks!!! Ben de zw gelukkig nog niet zat, maar het wordt wel steeds spannender hoe en wat (en wanneer!). Mijn man gaat overdag gewoon nog werken en hij moet minstens een uur naar huis rijden en Laura en Willem zijn ook thuis (vakantie). Vind het nu wel heel erg spannend worden, maar ja we wachten maar rustig af!!

Groetjes,
 
hallo,

Ook ik ben nog niet bevallen, morgen 39 weken en ben het ook wel zat. Maar ja hij komt wanneer hij komen wil.

De kleine man is nu wel ingedaald en dat was hij nog niet. Hoop ook dat hij snel komt.

We wachten af!

Voor de mama's die nog moeten bevallen veel succes ;-) en voor de mama's die al zijn bevallen geniet van jullie wondertje(s).

 
Terug
Bovenaan