39+3 strippen?

Hey,

Nou ik zit nu weer met krampen op de bank. Ben gestript en had nu 2.5 (!) cm ontsluiting. Schiet dus echt niet op.
Hoop dat de krampen doorzetten en dat ik vanaaf ga bevallen. Zo niet, dan misschien morgen toch weer nachtje ziekenhuis of contact met gyn. Ik ben gewoon op...

Liefs,

T

Oh oh Truckerbabe kan elk moment de volgende augustus mama worden :) GOOD LUCK!!!
Ik ben bij mijn tweede bevalling met 39 en 6 dagen gestript maar had vanaf de avond ervoor al weeen. Dezelfde dag ben ik bevallen. Mozart1 succes met het maken van jullie keuze.

@truckerbabe, echt heel veel sterkte. Hoop echt zo voor je dat het door gaat zetten.

Hier weer een hele dag met voorweeen achter de rug. Morgenochtend naar de vk. Zoals we nu denken, toch maar strippen.... zeker gezien de pijn en last van de voorweeen van vandaag. De klachten van het strippen kunnen we er dan ook nog wel bij hebben ;-).

Lees even mee van de september mama's (7 sept uitgerekend);

maar strippen werkt toch alleen als je kindje/lichaam er ook al aan toe is? Als het geen effect heeft, is het er toch 'gewoon' nog niet klaar voor? Dat heb ik altijd zo begrepen. Dus prima om te proberen toch! Zet het door, dan is je kleine er blijkbaar ook klaar voor! Succes!!

Terug
Bovenaan