39 weken zwanger en touwtje springen

kan dat kwaad?ik ben woensdag 40 weken maar kan het kwaad als ik ga touwtje springen?want het kindje is helemaal ingedaald en het hoofdje ligt ook vast in de bekken

Misschien een rare vraag maar waarom zou je nou nog gaan touwtje springen? Je bent bijna uitgeteld! Het lijkt me in iedere geval niet fijn voor je baby maar als je er zelf geen last van hebt waarom niet?

Ik weet niet of het echt goed is...
Lijkt me niet echt, omdat je kindje is ingedaald...
En door het gewicht van je kindje lijkt met me voor jezelf ook niet echt prettig voor je bekken en je rug...
Maar ik ben geen vk...
Ik zou het even laten.

Groetjes ilse

Waarom zou je touwtje gaan springen????
Kan me niet voorstellen dat jouw eigen lichaam daar op zit te wachten. Wat het effect op de baby is, geen idee... maar zou het gewoon niet doen.

pff moet er nu al niet aan denken met 4 maanden zeg. Dat gespring doet geen goed volgens mij hoor en zeker niet op het eind.

Waarom wil je dat eigenlijk? Lekker doen paar weken na de bevalling hahaha...dan kan je er op los springen.

ik ben de hele zwangerschap al aan het touwtje springen gebleven(deed daarvoor al)alleen wat minder dan eerst maar mijn zus begon ineens van mag dat eigenlijk wel en kan dat geen kwaad zoodoende

hihi vandaar! doe je dat als sport ofzo? wel knap dat je dat al die tijd nog hebt volgehouden! ik moet er niet aan denken om te springen nu, dan voelt m'n buik zo naar.
ik zou het nu ook gewoon even niet doen, vooral omdat de baby is ingedaald, dan lijkt mij dat z'n hoofdje zoveel schokken krijgt...maar misschien heb ik het wel helemaal mis...
groetjes sabine

Terug
Bovenaan