3d/4d echo

Ik was benieuwd of iemand al eens een 3d/4d echo heeft laten maken? en wat je ervan vond?
Ik zou dat namelijk ook graag willen laten doen...

alvast bedankt voor jullie reactie!

gr maaike
 
Een aanrader!!!

Wij hebben er een gehad met 18 weken, voor de geslachtsbepaling maar dan is je baby nog niet zo mooi om te zien...

Ook een gehad met 28 weken en dat was zoooo mooi!! Er zijn verschillende prijscategorien en ik weet niet hoe je financieel zit, maar voor zo'n 20 euro meer heb (vaak) de complete echo op dvd naast de foto's die krijgt. Dat raad ik je echt aan!
 
Hoi,
Ik heb ze ook gehad, vanaf een week of 26 is het het mooist, je kindje heeft dan al wat spek!
Wij hebben zowiezo nog een echo in het 3e trimester, met 28-30wk en dan krijg je de baby ook in 3d te zien, ik zou er niet speciaal voor gaan!
Groetjes MJ
 

Hoi,

We hebben het bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje gedaan.
Ik ben nu 14 weken zwanger van de 2de.. en we gaan nu weer met 18 weken en met 28 weken een 3D echo laten maken.
Met 18 weken kunnen ze het geslacht zien.
Wij hebben zaterdag 11 december een 3D echo dan ben ik 18 weken en 4 dagen zwanger.
Het is echt zo mooi zo'n 3D echo echt een aanrader!

Liefs
 
We hebben het bij alle drie de zwangerschappen gedaan en ik blijf het erg leuk vinden.
Maar zo mooi als de voorbeelden hebben wij de foto's nooit gekregen, er lag altijd wel iets van navelstreng voor het gezicht.
Bij de laatste (een paar weken geleden) was er eerst zelfs niets te zien van het gezicht, want ons eigenwijsje hield haar handen voor haar gezicht, de hele tijd. We mochten een andere dag terug komen en toen wel mooie foto's, er is duidelijk te zien dat ze op haar zussen lijkt.
 
bedankt voor jullie reacties! heb net gebeld voor een afspraak... het leek mij ook super om je kindje al te zien:) vooral nu geen echo's meer krijgt bij de vk ( alleen maar hartje luisteren)
 
het is zeker een aanrader. ik heb het bij de eerste ook gedaan en ga het nu bij de 2e zeker weer doen. wel wacht ik eerst af hoe de 20 weken echo is en daarna ga ik een afspraak maken voor de 3/4d echo.

wie nemen jullie dan mee?
ik heb de vorige keer mijn vader en mijn tweelingzus meegenomen. ga nu mijn moeder meevragen en heb ook mijn schoonvader gevraagd, maar hij geeft er niet zo veel (tegen die tijd nog maar eens vragen of hij mee wilt)
 
Terug
Bovenaan