3d/4d echo

wij hebben net de 20 weken echo gehad. en ook een heel mooi 3d fotootje mee gekregen. Kunnen we ons kindje heerlijk zien slapen. Zo schattig.

rond de kerst doen we de pretecho, en dan gaat mijn vriend mee. die gaat altijd mee. naar elke vk afspraak ook. hij wil er niks van missen.
 
Dat heb ik ook net als smootylama.
mijn vriend en ik gaan overal samen naar toe.
ik denk ook dat we samen naar de 3d echo gaan! ik krijg dit namelijk cadeau van hem.
Verder gaat hij ook naar elke afspraak van de vk:)
 
Ik heb mijn man en de kinderen meegenomen naar de pretecho. De kinderen hadden we niet meegenomen naar de 20 wekenecho, ten eerste omdat het in het ziekenhuis gedaan werd en dan heb ik liever geen drukke 5 en 2 jarige bij me. En die echo is medisch en gelukkig was alles goed, maar stel dat er wel iets gevonden zou worden, dan bespreek je dat makkelijker zonder kinderen.
En met de pretecho mochten ze lekker mee, dat vonden ze ook erg leuk.
 
heey maaike88

ik ben nu bijna 20 weken zwanger en ik heb met 29 weken een 3d/4d echo:Dje kunt het kindje van zo dichtbij zien en wat ik vind ik loop zelf ook bij de verloskundige en daar krijg je bijna geen echo`s.alleen maar hartje horen.we hebben nu aankomende donderdag de 20 weken echo en dan is het 11 weken geleden dat we de kleine hebben gezien ik heb er heel veel zin in.en mijn vriend gaat ook mee na alle afspraken bij de verloskundige:D

en wanneer ben jij uitgeteld??

Groetjes Annet
 
Hallo annet,

Ik ben nu 27 weken zwanger en dus rond 8 feb uitgerekend:D
heb a.s zaterdag een afspraak staan voor de 3d echo.. vind het erg spannend, maar heb er erg zin in:D zo benieeuwd hoe die kleine smurf eruit ziet.
wij horen ook alleen maar het hartje steeds... helaas:(

 
Terug
Bovenaan