3D en 4D echo

Hoi allemaal

Sinds dat ik misschien onrust heb veroorzaakt over deze onderwerp  wil ik nogmals duidelijk maken dat ik absoluut vindt dat er veel te veel onduidelijke dingen zijn waar wij zwangeren beter niet kunnen doen, en waar dan eigenlijk te weinig onderzoek over is gedaan. Ik heb even gegooggeld over deze onderwerp en ben achtergekomen dat  wij/de denen niet de eer hiervoor kunnen nemen. Het is blijkbaar in US en Canada begonnen en op deze link  http://www.fda.gov onder consumer/updates/keepsakevideo van 24 maart 2008  maken de Amerikaanse warenautoriteiten weten wat ze ervan vinden.

Ik vond het  vorige week bij de 20-weken ontzettend leuk om mijn kindje te zien, maar veel konden mijn man en ik alleen zien omdat de echo-mevr. het heeft aangegeven. Ik wilden niet voor 5 euros een DVD hebben van de echo -  absoluut niet vanwegen het geld -   maar omdat ik hoofdzakelijk witte wolken om een zwarte achtergrond zie. Ik  zie op jullie fotos dat alles op de 3 en 4D echos veel duidelijker en leuker zijn, maar ik  denk dat ik na begin augustus  Ã­ets veel belangrijker in mijn bezit heb waardoor de echos - in welk formaat dan ook - veel  minder belangrijk wordt

Liefs

Mor74

link werkt niet van bovenstaande bericht - heeft te maken met maximaal aatal letters in link... Probeer op www.fda.gov
te kijken onder consumer, updates, keepsakevideo van 24 maart 2008

Terug
Bovenaan