3de rond prikjes

jayden heeft net de 3de ronde gehad.
was voor mij de eerste keer wat was dat zielig zeg.
maarja het is belangrijk
en hij is ook weer gewogen hij weegt maar liefst 8330 gram hij zit aan de boven lijn. maar hij eet echt niet extreem veel dus kan er niet veel aan doen.
werd verder niet veel van gezegt hoor. hij is nu 64 cm en dit weer precies op het gemiddelde.
maar ik vind het wel allemaal prima.
hoe is het verder met jullie kindjes?

groetjes angelique

hey,

Jij heb dus ook zo'n lekkere hollands welvaren menneke haha.
Ik denk idd dat onze jochem ook wel richting de 8 kilo gaat...
Hoe oud is Jayden....
Onze jochem is woensdag 14 weken en we moeten do weer naar het cb voor de 2de ronde prikken...
Jochem eet ook niet extreem veel 5 flessen van 200 ml voeding in de laatste fles zit pap.
Heb wel het idee dat hij zijn schema aan het verleggen is naar 4 flessen maar goed dat zien we wel.
En ik hoor het do wel hoe en wat met zijn voeding en dan zullen we wel zien in hoeverre we het kunnen uitvoeren....
Fijn dat het allemaal goed gaat.....

Liefs Louise

Oh zo snel de 3 ronde?en ook zo groot?
Hij doet super goed hoor!.hoe ziet met groeten bij jou?
Juliaan wil de mama groenten eten :( vandaag ff uit de poetje mischieem vind hij lekker!

ja het is hier hollands wel varen. Maar het misstaat hem niet, hij ziet er niet dik uit of zo. heeft gewoon wat baby vet.
jayden is nu 18 weken.
jayden eet niet extreem veel moet ik zeggen hij krijgt 4 flessen van 180 + 6 scheppen en in de ochtend en avond fles 3 schepjes rijstebloem
meestal laat hij van de 2 middelste flessen nog een deel staan.
verder krijgt hij `s morgens een half potje fruit en om 17.00 uur een half potje groente.
en bij het fruit en groente krijgt hij een klein flesje dikssap( flink verdunt, alleen voor de smaak) om toch aan zijn zuigbehoefte te voldoen.
verder gaat het eten van het fruit en groente erg goed, hij eet echt alles wat hij krijgt. maakt hem allemaal niet uit wat het is. zelfs de gemengede smaken gaan er in als koek.
dus als dat zo doorgaat wordt het een makkelijke eter.

Terug
Bovenaan