3de rond prikjes

Ik denk een zelfgemaakt hapje???

Jayden is ook een stuk ouder dan Florian hoor die is bijna 3,5 maand. En als het hem goed staat maakt het ook niet veel uit dat ie zwaar is he!! Is alleen wel een gesjouw met de maxicosi denk ik!

is inderdaad erg zwaar aan het worden de maxicosi.
moet hem eigenlijk standaard op het onderstel zetten want anders hou je het niet lang vol om hem te shouwen.
maar ik ben zelf erg tevreden met mijn mannetje, vind dit prettiger dan als het een mager sprietje is dat als je iets te stevig oppakt dat je bang bent dat ie breekt ( sorry voor als er baby`s zijn die aan die beschrijving voldoen, bedoel er verder niks mee is alleen mijn gevoel)HIHIHIHIHI geef mij maar wat houvast.

Hoi,
Een lekkere stevige jongen, mijn jongste woog ook zowat 8.5kilo met 4mnd, terwijl mn meisje gister (met 16wk) op 6200gr zat en dat perfect was,,haha
Maar ook zij is geen mager sprietje, dat hoeft ook niet, wij mama´s moeten wel iets hebben om lekker in te bijten toch,,haha

Heeft hij geen last van de spuitjes?? Was gister eigenlijk te warm voor een spuitje hé, maar ons meisje moest ook en mn oudste zoon, och ja hebben ze het weer gehad!!

nee tot nu toe nog geen last van de prikjes, hij heeft gewoon doorgeslapen vanacht en goed gegeten.
verder is hij net zo vrolijk als anders.
maar van de vorrige 2 rondes had hij eigenlijk ook geen last.
dus ik hoop dat dit zo blijft.

Terug
Bovenaan