Goedemorgen! Eindelijk iemand met ervaring hahaha! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, blijft altijd wel spannend, hoe reageren de kinderen erop? Zijn ze al bewust dat ze een broertje of zusje krijgen?
Tegenwoordig zie je mamas die voor het eerst moeder worden vanaf 30+ 40+ en daar is zeker niets mis mee inderdaad, laat ik dat voorop stellen.
Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Mijn man en ik hebben altijd al 3 /4?kinderen gewild.
Heb altijd wel geroepen dat ik eerst mijn rijbewijs wilde halen en dat we dan voor een 3e gaan. Mijn rijbewijs heb ik inmiddels al gehaald bijna een jaartje. En toen heb ik geroepen als de jongste naar groep 3 gaat, dat we er dan voor gaan..maar denk dat de kinderwens wel meer begint te kriebelen bij ons. Vooral mijn zoontje die zei laatst dat de jongste en de baby achter hem aan moet om hem te pakken..(tikkertje) hij ziet het al helemaal voor zich dat ze met ze drietjes zijn en dat is echt hartverwarmend om te zien.
Ik ben op zoek naar de juiste timing.. maar die zal er niet zijn denk ik.. Ik heb beiden kinderen op school zitten. Groep 1 en groep 3. Dus dan heb ik meer tijd met de kleine in huis 4 jr. Ik werk in het weekend halve dagje dus dat kan ik mooi blijven doen.
En ik wil er niet te lang mee wachten niet vanwege mijn leeftijd maar meer het leeftijdsverschil tussen de kinderen zelf , dat ze alsnog samen kunnen spelen met elkaar etc. En ik tegen de 35/40 dat ik ze alledrie op school heb zitten en ik klaar ben met flesjes en luiers en meer tijd heb om leuke dingen te onder nemen met de groeiende Kids. Ik weet ook niet of ik dan weer de kriebels ga krijgen voor een volgend kindje ?
Komt meer een beetje door mijn omgeving die roepen dat ik "te oud" ben en als ik kindjes wil dat ik maar moet opschieten ook omdat ik gevaccineerd bent laat de omgeving mij twijfelen en wordt ik er onzeker van dat ik er niet kan slapen en een topic hierover open. Super lief complimentje van jouw. Fijn om te horen dat het toch niet zo is.