3e miskraam (met PCOS), zal het ooit nog lukken?

Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Mijn vriend begon me te bedriegen met een meisje in de buurt en wanneer hij ooit wordt gesneden, ontkent hij het en zegt hij dat het alleen maar vrienden zijn. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen.. Op 7 november ging ik naar zijn huis zonder hem op de hoogte te brengen en toen zag ik hem met een meisje dat ik altijd vermoedde, waar seks zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet zijn huis die nacht, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd erger toen hij 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar de relatie niet kan voortzetten .. Het was alsof mijn wereld ten einde was, dus ik deed onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza bevoegdheden, dus ik contacteerde hem en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen en ik zorgde voor alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan, kwam mijn vriend Tim naar mijn huis, huilde en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de Heer Bubuza-belofte herinnerde. Ik ben nu gelukkig getrouwd met Tim en we leven gelukkig. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer:: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Terug
Bovenaan