3e miskraam????

het kan zijn dat het kindje pas later begonnen is met groeien en ontwikkelen.

een vriendin had dat ook.. die is ook 2 weken minder ver dan ze in eerste instantie dacht.
ze is inmiddels al de 20 weken voorbij, dus het kan allemaal goedkomen!

Hoi Zazouami,
Ik ben van het maart2008forum, en heb 3 meiden.(7, 4,5 jaar en 11 maanden)
Las mee, nu we weer voor een kindje gaan, maar heb in september m'n 3e miskraam gehad.Praktisch om en om met onze gezond geboren kindjes...
Wat ik herken bij jou is een lange cyclus.Bij mij soms wel 38 dagen.Als ik zwanger ben geweest 'slaat' het even terug, zo'n 30 dagen maar nu de jongste bijna 1 jaar is, is mijn cyclus alweer 36 dagen lang.
En zo'n lange cyclus heeft als nadeel dat het uitrekenen wanneer je kindje ongeveer gaat komen niet met de welbekende telmethode gaat, maar echt met een echo moet.En op die manier kan er bij mij pas een datum worden vastgesteld.
Grappig was dat ik van onze jongste dochter zwanger was geworden in onze huwelijksnacht, juni 2007.Toevallig mijn nichtje ook, was ook op onze bruiloft en...enfin, allebei zwanger geworden in dezelfde nacht.Maar zij was op 29 februari 2008 uitgerekend en ik  4 maart!Bleek dat zij haar eisprong 'gewoon' rond de 14e dag van haar cyclus had en ik pas op de 20e dag....(Feit was wel dat ik met 38.5 weken ben bevallen op 24-02 en zij een maand later met 42.5 (!) dagen op 19 maart.)
Enfin, volgens mij ligt het dus ook een beetje aan de dag  van je eisprong.Want je kan wel zeggen...dit was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, maar als je dan pas met de 20e dag  zwanger bent geworden gaat die rekensom niet op.
Zo had ik deze maand m'n eisprong pas op de 24e dag...
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Roos.      

Terug
Bovenaan