3e miskraam

Hallo,
Dank jullie wel voor jullie reakties (vond de vele plaatsingen wel grappig, zou ook iets voor mij zijn). We gaan inderdaad nu het 1 en ander laten onderzoeken maar eerst maar een verwijzing bij de huisarts halen voor de gynecoloog. Tot nu toe hadden we geen stappen gezet. We dachten we hebben gewoon pech gehad 2 keer. Ik weet inmiddels van internet dat onderzoek niet altijd iets oplevert maar een chromosomenonderzoek willen we in ieder geval laten doen en een bloedonderzoek levert misschien ook iets op (mijn moeder is ascal-plichtig) maar het voelt als een enorme stap.
Groetjes,A.

Hoi hoi,

Ik mocht ook een bloedtest, zo'n chromosomenonderzoek laten doen. Maar ik heb er bewust voor gekozen om het niet te doen. Het onderzoek duurt echt wel een paar maanden en als er al iets uitkomt weet je nog niet zeker of je er ook iets mee kunt. Het grootste nadeel vond ik dat je het zwanger worden moest uitstellen tot de onderzoeken klaar waren, dat betekend dus een paar maanden, en dat kon ik niet. Nou heb ik natuurlijk ook al kinderen en weet dus dat ik het kan, maar ik vind het toch ook wel jammer dat ik niet weet wat er dan fout is gegaan. Ik denk namelijk dat het komt omdat ik geen jongetjes kan dragen. Maar dit is dus een vermoeden van mezelf hoor.

Groetjes Joyce

Lieve theeliefhebster,

Ik weet exact wat je voelt.
Ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad.
Ik ben zo boos en het verdriet doet zoveel pijn.
Ik ben ook zo boos op van die tieners die t maar doen!
Ze ondergaan een abortus of t niets is.
Ik weet zelf ook nog niet hoe ik dit moet verwerken,maar thuis heb ik  t vruchtzakje  liggen met lieve dingen om zich heen,zoals knuffels een roosje,de zwangerschaptest en een babypakje,sokjes ect.
Nu probeer ik nog een brief te schrijven en dan gaan we t embry-ootje begraven.
Ik wens je heel veel sterkte toe met je intense verdriet.
En ik hoop, dat ook jij, goed afscheid kan nemen van je kindje(s).
Liefs Jeannette

Terug
Bovenaan