3x gestest negatief!

Hoi Bianca,

Ik werd een paar dagen na de nod dag misselijk. Alleen ik heb het meestal lichtjes en dan voornamelijk als ik heb gegeten.  Ook wisselt het van s'ochtends en dan weer s'avonds. Nog niet ongi spannend!!!  
Maar je hoeft niet perse misselijk te worden. Ik hoor van andere dat ze soms niks merken en nergens last van hebben.
Ik heb vanmorgen toch weer een test gedaan weer negatief. Ik ben van dag 2 weken over tijd dus dacht effe proberen.
Gelukkig morgen naar de husarts weet ik meer hoop ik.
Mijn vriend vind het ook verstandig en zegt raar hoor dat je niet ongi wordt of zwanger bent. Hij wil ook graag papa worden. Alleen hij heeft zo iets van die vrouwen dingen moet je maar met vrouwen over praten.

Heb jij nog last van iets?   Ik hoor wel weer van je!

Liefs An

hoi an,

dit zei mijn man (we zijn 1 jaar getrouwd) gisteren nog, dat het ook fijn is
dat je het er met anderen over kunt hebben. dit idd ook echt iets  voor vrouwen is.
ook hij wil heel graag papa worden. ik ben ook niet meer weg te krijgen achter de pc.
je zit er soms uuuren achter leuk is dat he!

wat de testen betreft, het kan best zijn dat je idd zwanger bent alleen nog niet genoeg hcg hebt. dan geeft ie ook negatief, (heb ik ook maar gelezen).
gelukkig weet je morgen meer?! spannend!

ben nog steeds niet ongi, heb wel zo`n raar gevoel in m`n buik. idd hoef je niet altijd misselijk te worden. ben benieuwd, afwachten maar de komende dagen. ik heb net wel vast testen besteld, kunt ze maar vast in huis hebben, toch?

ik hoop dat je morgen meer weet, zoja laat je het me weten?
ik kan helaas morgen niet reageren (werken) ik hoop echt dat je zwanger zult zijn,
ik blijf voor je  en !!!   en een fijn weekend op center parcs  !!!

liefs, bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2006 11:47:50'));

liefs, bianca

hoi Bianca,

Leuk dat je weer reageert. echt fijn om iemand te hebben die begrijpt wat je door maakt. Ik hoop ook morgen meer te weten (en aan de ene kant hoop ik niet dat ik morgen ineens ongi ben).
Ja ik probeer nog voordat we weg gaan even jou te laten weten wat de huisarts zei.
Als het niet lukt doe ik dat zeker maandag.

Zeker fijn als je testen in huis hebt. Zeker nu je nog niet ongi bent. Ik  voor je.
Weet je al wanneer je gaat testen?

Ik had trouwens vandaag pijn rechts bij mijn lies zeg maar. Links soms lichtjes maar rechts is het meeste waar ik last van heb misschien ook een teken .
Nou ja ik hoor het morgen wel hoop ik.

Jij werkse morgen en een fijn weekend.

Liefs An

Hoi an,

Ik hoop dat je morgen wat wijzer ervan wordt! :) Ik ben zelf
in ronde 2 het niet geworden, 2 dgn heeeel licht gekleurd..
Maar echt meer niet, en ik had ook 3x getest en daarna heb
ik nix meer gedaan en toen  kreeg in mijn volgende ronde op
de goeie datum mijn menstr. en nu ben ik weer aan het wachten..
Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt, en wie weet ben
je het toch wel!!! Veel succes morgen!!! En laat wel wat weten
hoor! Die onzekerheid voor je zelf  is zo vervelend, goed van je om
toch ff langs te gaan!!! Succes!!!

Liefs Ikk

Hoi an,

Ik ben nieuw hier, en ik heb je verhalen gelezen en alle reacties.
Ik wil je heel veel succes wensen morgen en ik hoop echt dat het positief is bij de huisarts.   en dan ik nog hahaha

Hoi Bianca en de andere,

Ik ben geweest. Weet eigenlijk nog niks maar ben wel gerust gesteld.
Wat erg fijn is. Hij zei gewoon elke week testen zolang je niet ongi bent.
Want je krijgt toch wel een keer je eisprong alleen je weet nu niet wannneer.
Hij zei ik zeg dit omdat je net 2 jaar gelden bent gestopt geweest. Hij zei toen was het normaal zeg je. Dus het betekend dat het goed werkt bij je. Ook zei hij als je nou niet was gestopt na 12 jaar pil gebruik en nu pas was gestopt na 14 jaar.
Dan had hij wel onderzoek gedaan. Maar nu niet.
Ook zei hij ik snap dat het moeilijk is die onzekerheid maar dat hoort erbij.
Als ik over een tijdje echt niet meer zie zitten moet ik terug komen.

Dus dames we gaan  voor elkaar.
Mijn vriend was gelukkig thuis en kon effe lekker uit huilen van alle spanning.
Hij steund me wel erg goed. Waar ik blij mee ben.

Liefs An

Hoi An, en anderen,

er  is dus nog niets uitgekomen, maar het belangrijkste is dat je je geruster voelt!  
fijn dat je vriend je goed steunt, zal je nu ook  wel even goed doen zo`n weekendje weg.
even  er tussenuit en er niet teveel aan denken. dus na een tijdje pas testen...

ik zal je vertellen ik kon het niet laten en heb gewoon voor de eerste keer een test gedaan, ze zijn vanmiddag gekomen met de post.
negatief, maar dit is ook wel errug snel, ik wacht het ook  een tijdje af nu.  
zoiezo kan je ook  nog niet genoeg hcg hebben??
dus  we moeten geduld hebben en niet te onzeker zijn.

ik hoor je na het weekend weer!!!!

samen gaan we ervoor!!!
het gaat allemaal goed komen zeker weten!!!

liefs, Bianca

Hoi,

Ben vandaag voor het eerst op het forum. Lees jullie berichtjes en heb veel herkenning. Ben nu 12 dagen overtijd en ik heb normaal gesproken altijd een cyclus van 28 a 29 dagen. Heb al twee testen gedaan en beide negatief. Begrijp er niets van en wordt er ook een beetje chagerijnig van. Ik voel me net een wandelende tijdbom. Volgens de testen zou ik ieder moment ongesteld kunnen worden, maar ik word het niet en hoop ook dat dat niet gebeurd, maar waarom dan testen negatief.

Heeft iemand er ervaring mee dat ze ondanks de negatieve testen wel zwanger bleek te zijn? En misschien een domme vraag. Waar staat NOD voor?

Groetjes,
Nisha

Terug
Bovenaan