3x scheepsrecht?

heej valsspeler,
Ben je zwanger, en jij maar zeggen dat ik valsspeel
NOu ik ben echt heel blij voor je.
Geniet ervan, voor zover dat lukt na al je tegenslagen
Die 10 weken zijn zo voorbij, en 1 april zie jij het hartje van je kleine.
Gefeliciteerd.

liefs je forumvriendinnetje, hunny

dank je wel!

ennuh wat dat valsspelen betreft.. goed voorbeeld doet goed volgen!!!!
hahaha

ik moet er nog aan wennen hoor... bevat het nog helemaal niet!
maar hopelijk komt dat snel... ennuh.. ga glimlachend boven de wcpot hangen! wat mij betreft krijg ik last van alle kwaaltjes!
als ik er over 8 maanden maar een babytje aan over houd!

GVD!
geen zwangerschap voor mij.. maar bloed in de wcpot.
ik snap er nu echt helemaal niks maar van.

1 ding is duidelijk geen babytje in 2008 voor mij.
ik weet even niet wat ik hiermee aan moet... 3 is toch echt teveel!

Hey Meisje,

Ik ben Joepie, ben al een tijdje op het forum en lees altijd met je
mee, want ik vond het zo spannend voor je...

Wat ongelofelijk kl*ten dat het nu weer niet zo mag zijn, ik zit
met tranen achter de computer en ik weet nog half niet hoe jij
je voelt!
Ik wil je even heel veel sterkte wensen, want dit kan geen mens
toch aan?Ik heb altijd superveel respect voor je gehad (hoe je er
telkens weer me omging) en ik hoop dat je ook hier je weg
weer uit gaat vinden.

Zet hem op meid en we denken aan je...

Liefs Joepie

Hoi Carina

Wat een K*T-bericht zeg!!!  Dat is echt balen!
Zou je niet naar de dokter gaan (als je er nog niet geweest was hoor), want 3x mis, dat is toch niet goed? Je kan wel zwanger worden, maar houdt het dus niet goed vast.
Mijn moeder heeft ook 3 miskramen gehad tussen mij en mijn zusje, en zij voelde wel elke keer dat het toch niet helemaal lekker zat (bij de 1e x had ze dat heel sterk, bij de 2e x iets minder en bij de 3ex nog minder, maar nog steeds geen goed gevoel erbij). De 4e x dat ze zwanger was geworden had ze er wel een goed gevoel bij, en kreeg ze na 9 maanden een flinke 8-ponder!
Het kan raar en niet eerlijk lopen en meid, wat een verdriet zullen jullie erom hebben!

Heel veel sterkte!!!!!!!!!

Groetjes, Mickje

@ joepie..
ik vind het vreselijk moeilijk allemaal.. ik twijfel ook erg of ik hier nog wel mee door wil gaan.
mijn vriend en ik hebben het met zijn tweetjes ook hartstikke goed.
de kans op nog een miskraam wanneer je er al zoveel hebt gehad is alleen maar groter, dus vraag ik me af of ik dit nog wel wil.

lief dat je zo meeleeeft. ik typ voornamelijk om het van me af te kunnen zetten, maar dat er mensen zijn die met je meeleven dat verwacht je eigenlijk niet. ik merk dat ik de vrolijke levenslustige carina aan het verliezen ben sinds de miskramen, dus vandaar mijn twijfel of het het wel waard is. de rek is eruit.
misschien dan maar geen kindje voor ons.

@ mickje..
ons bloed wordt inmiddels al onderzocht op chromosoomafwijkingen, er zou nu ook eventueel gekeken kunnen worden of ik een bloedstollingsprobleem heb.
maar als je hierboven gelezen hebt, dan begrijp je daaruit vast wel dat ik niet weet of ik dat nog wel wil onderzoeken.

de uitslag van het bloedonderzoek krijgen we pas ergens eind mei...

Carina

Lieve Carina,

Meid ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik begrijp dat je er heel erg doorheen zit. Kan je je een beetje laten verzorgen dit weekend? Even helemaal niets, volgens mij heb je genoeg aan jezelf. Heel veel sterkte.

Groetjes Mariska

een beetje laten verzorgen.. tja dat zou leuk zijn..
we zitten midden in een verbouwing, dus een half uur nadat we het bloedverlies hadden ontdekt stonden de eerste hulptroepen in huis om te helpen met klussen.

morgen moet ik de rapporten afmaken en maanadag en dinsdag heb ik rapportgesprekken.. (ben juf)
dus de rust komt pas goede vrijdag....

ik zet mezelf niet snel op de eerste plaats zoals je al leest..

Terug
Bovenaan