3x zwanger van eerste keer nu lijkt het maar niet te lukken

Ja weet ik. Zit gewoon in mijn hoofd me die curretage. Op de vorige controle echo waren er in mijn baarmoeder nog een soort blaasjes te zien. De gynaecoloog zei toen dat mijn lichaam dit nog wel zou absorberen en dat we gewoon verder mochten proberen. Maar het spookt toch door mijn hoofd wil zien of dit nu echt wel weg is.. zou normaal maandag op controle terug mogen komen maar ben ziek dus mag niet ? is met een week uitgesteld... ben ook gewoon heel ongeduldig en ondertussen zijn er dan nog eens 8 bevriende koppels die melden dat ze zwanger zijn en ben blij voor hen maar toch breekt men hart telkens een stukje... ik wil het een stukje loslaten maar zit hele tijd in mijn hoofd... maar idd 3maanden is nog niet lang zal gewoon geduld moeten hebben.. hopelijk kan ik volgende week op controle en zijn er dan geen blaasjes ofzo meer te zien.

Ik snap waar het vandaan komt, je verwacht dat t nu ook snel lukt vanwege je eerdere ervaringen, maar ik vind dat je behoorlijk ongeduldig bent. Het is normaler om een jaar te moeten wachten op een zwangerschap dan dat je binnen 3 maanden zwanger bent!
Ik denk dat het heel goed is om nog eens te controleren of de blaasjes weg zijn. Dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken! En probeer verder wat meer geduld te hebben en vertrouwen te hebben, het komt echt goed!

Ja idd heb je gelijk.. zal mij wel al een zekere geruststelling geven als ik dit weet... nog even geduld want moet eerst genezen voor ik terug naar gynaecoloog mag .. Heb mijn afspraak moeten verzetten deze week omwille van keelpijn etc... ja geduld is niet mijn sterkste kant spijtig genoeg... 

Terug
Bovenaan