4, 5, 6 kinderen of meer........?

Hoi, wij hebben 3 kinderen en 'bezig' voor liefie 4. En daarna willen we er misschien nog wel eentje...
Wij doen dit niet uit een bepaalde geloofs-overtuiging, maar omdat we het zoooo gezellig vinden en echt een verijking vinden van ons leven.
Ik ben benieuwd wat jullie reden was/is om een (heerlijk) groot gezin te willen.
Anne.

Hoi Anne,

Ik ben nu 37,2 wk zwanger van de vierde. En ik ben echt weer heel blij met deze spruit.

Ik heb twee meiden van 6 en 5 uit een eerdere relatie. En een zoontje van 14 maanden van mijn huidige man en nu deze kleine er zometeen nog bij.
Lekker gezellige drukte bij ons dus. Ik heb altijd al een groot gezin gewild, dus zo komt het er toch nog van. Ik weet nog niet of het hierbij blijft, de definitieve keuze kan ik nog niet maken, misschien wel nooit?

Ook ik vind kinderen een verrijking van mijn leven en ik kan zo intens van ze genieten. Ze maken dat ik me echt gelukkig en rijk voel.
Af en toe wil ik ze ook wel eens achter het behang plakken hoor haha.
En een geloofsovertuiging is het bij ons ook niet.

Ik kom zelf uit een gezin met vijf kinderen, misschien dat het daarom ook meespeelt. Ik weet hoe gezellig het thuis altijd was zo met zijn allen.
Maarja, mijn zusje houd het bewust bij 1, dus of dat de reden is.

Ik hoop dat het bij jullie snel lukt om een 4e kindje te krijgen.
Veel succes,

groetjes,
Vanessa 37,2 van de vierde

hier als alles goed gaat ook een 4e kindje.

Ben bijna 3 maand zwanger nu.

Totaal niet gepland deze uk, maar ja soms werkt de pil dus niet :p

Wel heel welkom. Zelf vind ik het geweldig een groot gezin

xxx Nienke

Hoi-hoi, hier ook een mama van 3 kids, hopende op nr 4. Vind het ook heel gezellig. Onze kids zijn 7, 5, en 14 maanden. het is en blijft heel leuk. heel veel succes Wendy

Hoi,

Ik heb 6 kinderen van 9,8,7,6,2 en 6 weken oud. Ook bij ons niet uit geloofsovertuiging maar gewoon omdat we het leuk vinden een groot gezin. Tuurlijk is het wel eens druk, maar nooit te druk. De vragen van de buitenwereld en de reacties zijn niet altijd even leuk en positief, maar daar moet je boven staan. Wij wonen in een normaal huis en met de nodige dakkappellen hebben we 6 kamers kunnen maken. Verder is het gewoon een kwestie van goed organiseren.
Nu genieten we nog volop van onze jongste spruit, en natuurlijk ook van de anderen, maar ik hoop over niet al te lange tijd toch wel de komst van nummer 7 aan te kondigen!

Succes met jullie grote gezinnen. Geniet ervan!

Mama van 6

Gelukkig zijn er mama's die ook meerdere kindjes hebben. Ik ben net zwanger van de 4e heb al 3 zoons ben uitgerekend is Sept (3e) van 2008.
Ben best bang om dat te delen met mensen vanwege de mogelijke reacties.
Iedereen de beste wensen.
Ik ben een vrouw van bijna 35 (4 januari) en zoek nog leuke  mama's om gezellig mee te e mailen schrijf je naar; kinderen4@hotmail.com

Hoi anne
Volgens mij heb ik je ergens anders geantwoord.
Maar wij gaan opnieuw voor de 5e. Op 20 nov hoorde we bij de  12 wekenecho dat het kindje al 3 weken niet meer leefde. Op 28 de miskraam opgewekt.
Ook al is 5 voor veel mensen teveel het deed wel veel verdriet dit te moeten meemaken

Terug
Bovenaan