4, 5, 6 kinderen of meer........?

hoi,hoi, net als de mama   van 4 (weet de naam niet,sorry) krijg je wel raar commentaar, het voelt vind ik net of je je moet verantwoorden waarom je een groot gezin heel fijn vind, terwijl ik toch ook niet vragen, och blijft het maar bij 1?.........Vind het eigenlijk best onfatsoenlijk als mensen dat doen. Wij hebben de zaak aan huis, en heb vaak de indruk dat mensen menen zich overal mee te moeten bemoeien, terwijl ik denk, leven en laten leven. Jammer is dat. Ben wel erg benieuwd hoe jullie verder de dag/werk indelen.............Moet eerlijk zeggen dat ik op het moment best moeite heb met de aandacht te verdelen, en soms denk dat ik één tekort doe, en dan ga ik twijfelen...groetjes Wendy

Hoi hoi,

Ook wij zijn in het rijke bezit van een groot gezin,we hebben 8 kinderen,3 jongens en 5 meiden in de leeftijd van 16,13,10,8,6,4,2,en 9maandjes,we zijn momenteel aan het klussen voor ons 9de wondertje.
Dat weet (nog)niemand dus zodra ze het horen zullen we wel de nodige commentaar op krijgen maar daar trekken we ons niks van aan,we genieten iedere dag van ons gezinnetje en daar gaat het toch om.
Ook krijgen we wel eens leuke reacties hoor,maar vaak toch wel negatieve,helaas.

groetjes Caro

hoi hoi

Ik heb 3 kinderen en 31 weken zwanger van de vierde
mijn kinderen zijn in de leeftijd van 7 jaar 2 jaar en 1 jaar en of dit de laatste zal zijn is nog niet zeker maar ik weet wel dat ik zeker zal wachten tot ze wel wat groter zijn voordat er een vijfde komt
het is best zwaar zo hoor maar vind het ook helemaal geweldig en een groot gezin heb ik altijd al gewild
en stiekum zou ik het leuk vinden om over een paar jaar nog een kleine op de wereld te zetten
en over de negatieve reacties ?? tja die krijg ik alleen maar en dat is zeker niet leuk mensen vragen Goh nu ben je zeker wel klaar he, of nu is het wel eens genoeg geweest he, Kun je het allemaal wel aan, en ik ben zo blij dat ik niet in jou schoenen sta en dat op een hele neerbuigende manier,
ik weet wel hoe dat komt omdat ik zelf nog maar 23 ben
Eerst mijn gezin compleet maken en dan aan mijn carriere werken ( wil graag als uitvoerder op de bouw werken ) dus ik heb nog tijd zat daarin tegen is mijn vriend 39 jaar dus die heeft niet meer zoveel tijd en mijn andere 3 kids zijn niet van deze vriend

kortom Ik vind het heerlijk om zoveel kinderen te hebben

Hoi Nicole. je bent zeker jong voor je 4e kind. Geniet ervan en trek je niks aan van anderen. De meeste van jouw leeftijd gaan nog stappen enzo en die weten geeneens hoe fijn het is om een gezin te hebben. Ik ben 39 en heb er ook 4. Hoop nog wel een 5e te krijgen maar meer zal wel niet gaan gezien mijn leeftijd. Mijn ouste is 8. ( kwam niet eerder de ware tegen.
Nogmaals; wees blij met je kids en man natuurlijk.

Terug
Bovenaan