4,5 maand en elke nacht wakker

Ja hoor dat kan zeker.... Is hij wel snel zeg!! Noah heeft er nog geen een.

Het is inderdaad wat bloempje zegt, vaak zit er nog een sprongetje aan te komen. Heb dit ook elke keer gemerkt met Noah. En ja ik ging er wel elke keer uit, en als hijniet stopte met huilen pakt ik hem in zijn eigen kamertje op mijn arm en liep er even mee rond. Hij werd dan al vrij snel rustig en kon ik hem teruglopen. Ik denk dast je gewoon moet doen waar jij je fijn bij voelt.
Sommige laten het kindje even huilen en sommige niet maar in alle gevallen gaat het weer over. Hoe je er ook mee omgaat.
 
Hier ook zo! Onze kleine man is nu 4maanden. Deze sprong duurt van 14,5week t/m 19,5week. De ene doet er langer of korter over dan de ander. Ze hebben nu gewoon heel hard mama nodig, want ze komen erachter hoe groot de wereld is en dat kan een beetje spannend zijn! Het gaat over, maar dan komt er net zo hard weer een nieuwe sprong, dus je kan je kleintje laten huilen, maar dan moet je dat over een paar weken weer doen! Erg zielig voor mama en kleintje!!!

Ik ga er gewoon uit om te troosten en geef de borst (kleine man slaapt naast me in de wieg) Na een paar min slaapt hij weer heerlijk! En persoonlijk vind ik huilen echt heel zielig, ze hebben gewoon mama nodig en je geeft het vertrouwen dat je er bent als je komt troosten. Moet je maar eens googlelen of er zijn ook zat boeken waarin staat dat het huilen wel degelijk schade kan aanrichten.

Ik raad je het boek aan: lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley!!!!! Gegarandeerd succes!!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan