4,5 maand en nog steeds 6 flessen

hoi meiden,

ik ben vandaag naar het cb geweest en mijn dochter drinkt teveel. Ze is 4,5 maand en ze wil nog steeds 6 flessen op een dag van 180cc water + 6 schepjes poeder. Ik heb op het cb aangegeven dat ik probeer om haar minder flessen te geven, maar als ze honger heeft gaat ze huilen.. en dan kan ik haar moeilijk laten halen. Ze is heel rustig en huilt eigenlijk alleen als ze honger heeft.
Weet nu niet zo goed wat ik moet doen, want ik wil geen ontevreden kind.. hebben jullie tips voor mij?

Misschien voeding voor hongerige baby's? Ze zou toch zeker al op 4 voedingen moeten zitten. En je kan evt ook al wat fruit en groente gaan geven! En je kan ook de flessen verhogen naar 210 dan houdt ze het wellicht ook wat langer vol.

Had het cb geen tips dan?

groetjes Tamara

hoeveel weegt ze en wat is haar lengte?
Is alles in verhouding?
Hebben ze je verder geen advies gegeven idd bijv qua soort voeding ofzo?
Of hoe je het moet aanpakken misschien de dag beginnen met een goede pap fles?

liefs louise

Nou ze is prima in verhouding dus dat is het probleem niet. Ze weegt 7 kilo en is 66 cm en dat is goed (dus helemaal niet aan de dikke kant).
Ze krijgt al voeding voor hongerige baby's maar heb eigenlijk niet het gevoel gehad dat dat verzadigend werkt bij haar. Ze is eigenlijk al vanaf de geboorte hongerig. Ik zou de flessen wel naar 210 kunnen verhogen ja, met 7 schepjes?

Ze hadden niet echt bruikbare tips.... ja moet haar laten huilen en er niet aan toegeven... maar dat kan ik niet.

tips tips.
1-fles met 200 6 melk 2 bambix
2-pootje fruit
3-fles met 200,,6melk 2 bambix
4-potje groenten
4-fles met 200,6melk 2 bambix
5-laste fles 200,6melk 2 bambix.

Deze is de voeding van Juliaan en hij is 21 weken en gaat super goed.

De tijden kan je zelf proberen in verband met slaap ritme van jou kind.
omdat jou kind soms kan langer slapen kunt je beter fruit weg doen,en fles geven.

succes
emi

@ geeltje ja het is 210 water + 7 schepjes

Hier is t schema +/- 7.00 fles 11.30 15.30 en 19.30 210 + rijstebloem, en tussendoor een klein beetje fruit! De rest van de flessen zijn 180 cc.

Succes hopelijk gaat t snel goed!

Terug
Bovenaan