4.5 maand inbakeren?

<p>Hallo, </p><p>Al meerdere topics gehad over onze dochter nu 4.5 maand oud. Zij huilt veel rondom en in haar slaap.  </p><p>T kdv knoopt de mouwen dicht van slaapzak en legt de armpjes erin. Wij doen dit nu ook en ze slaapt langer en sneller in. </p><p>Nu was ik aan t kijken voor puckababy of woombie grow with me. Maar lees dat je met 4.5 maand weer moet afbouwen.... shit.  </p><p>Heb net weer een slaapzak zonder mouwen geprobeerd maar t is drama dan.  </p><p>Wij hebben haar nooit ingebakerd gehad tot nu 1.5 week met de slaapzak. Lastig dit.  Wat zouden jullie doen?  </p><p> </p>

Absoluut niet meer mee beginnen op deze leeftijd. Voordat je het weet kunnen ze rollen. Zou ook kiezen voor het strak instoppen. 

Ik heb op dit moment precies hetzelfde bij mijn dochtertje (17 weken). Het is bij ons een aantal weken geleden begonnen. Ze ging probleemloos van een puckababy piep naar een gewone slaapzak. Een aantal weken later leek ze weer van iedere beweging wakker te worden..  Zag dat ze nu ook midden in een sprongetje zit waardoor het slapen ook minder goed kan gaan. Zou persoonlijk niet meer kiezen voor inbakeren maar idd strak instoppen. Wat bij ons ook nog weleens wil helpen is om eventjes de handjes vast te pakken voor ze gaat slapen zodat ze niet overal heen slaat met haar armpjes. 
Succes!

Strak instoppen deden wij al maar ze trekt t los. En krijgt haar armpjes er wel onderuit.  
Ze rolt nog niet van rug naar buik. Maar dat wilt niks zeggen.  
T s heel makkelijk om te zeggen strak in stoppen maar t werkt niet. T s voor beide niet fijn dat ze onrustig is.  
De sprong hebben wij ook gedacht maar na 4 weken denk ik niet dat t een sprong is. 

Oh bericht was al verzonden terwijl ik nog niet klaar was. Bij ons hebben de kinderartsen een speciale huilpolikliniek. Wellicht is dat bij jullie ook en kan een pedagogisch medewerkster met jullie mee kijken. Ik heb daar veel aan gehad met onze dochter van 5 weken. Het CB nam me totaal niet serieus 

Terug
Bovenaan