4.5 maand inbakeren?

Misschien dat dit kan helpen: https://feddekees.nl
Ze hebben een lakentje dat strakker zit omdat je het om het matras ritst. Onze zoon slaapt nu nog in de puckababy piep, maar als hij over een paar maanden nog steeds moeilijk slaapt hou ik dit zeker in mijn achterhoofd.

Hallo! Wij hebben het zelfde gehad met inbakeren.
Tja er word gezegd dat het niet meer mag vanaf een bepaalde leeftijd dat klopt. Maar ons kindje ging anders echt niet slapen en drama dus wij zijn er langer mee door gegaan!
Daarna hebben er een slaapzak genomen en daarvan de arms gaten dicht gestikt en daar ligt ze nog steeds in. Ze kan wanneer ze zich op haar buik draait in bed gewoon goed opdrukken in haar slaapzak en kan haar hoofd heel goed omhoog houden en draait zelf ook weer terug.
Ik zou zorgen wanneer ze draaien niet meer strak ingepakt liggen en kijken in hoeverre je kindje sterk is.
Soms ga je dingen doen die misschien niet altijd het beste zijn volgens alles maar ja een baby die anders NIET slaapt is ook geen optie ! 

Bedankt. T is dat ze nooit is ingebakerd omdat toen strak in stoppen prima was. Nu wurmt ze zich er onder uit en gaat maaien met haar armpjes. Dus armen de slaapzak in. T werkt ze slaapt nu tussen de 1 a 2uur en anders maar half uur.

Onze dochter heeft tot 6,5 maand ingebakerd geslapen. Vanaf het moment dat ze omrolde zijn we gestopt. Dat ging in eerste instantie moeizaam. Bij het inslapen trok ze de speen steeds uit haar mondje en ze werd geregeld tussendoor wakker. Strak instoppen hielp wel wat (deed ik met rekbare hydrofiel ipv stug laken). Uiteindelijk heeft het gewoon wat tijd nodig gehad en gaat het nu (een paar weken na het stoppen met inbakeren) prima. Bij het inslapen geven we nu een speen in haar mond en handje, dan trekt ze m niet steeds eruit.
succes!

Mijn dochtertje sliep ook alleen maar in de puckababy mini, tot 6 maanden daarin gehad en nu heb ik de puckababy slaapzak en als ik dan het dekentje strak opmaak met haar armpjes eronder valt ze wel in slaap na een paar keer fiep indoen, soms als het niet lukt zet ik de stofzuiger aan zodat ze sneller inslaapt. Ben al blij dat ze nu dus ‘los’ ligt

[quote quote=10181575]Onze dochter heeft tot 6,5 maand ingebakerd geslapen. Vanaf het moment dat ze omrolde zijn we gestopt. Dat ging in eerste instantie moeizaam. Bij het inslapen trok ze de speen steeds uit haar mondje en ze werd geregeld tussendoor wakker. Strak instoppen hielp wel wat (deed ik met rekbare hydrofiel ipv stug laken). Uiteindelijk heeft het gewoon wat tijd nodig gehad en gaat het nu (een paar weken na het stoppen met inbakeren) prima. Bij het inslapen geven we nu een speen in haar mond en handje, dan trekt ze m niet steeds eruit. succes![/quote]
Grappig wij doen dat ook 1 tut in de mond de amdere in der hand. Werkt voor even. 
Ik merk dat ze nu gewoon veel beter slaapt met haar armpjes in de slaapzak. Gisteren nog eens geprobeerd om t niet te doen en dan is t huilen en krijsen veel onrust. Armpjes maaien en zwaaien. Hoe stel strak ik t ook op maak. Ze trekt haar armpjes er onder uit doordat er toch kleine opening zit omdat haar borst hoger s snap je. 
Ja fedde en kees ook over na aan t denken maar vibd t zo duur en als t niet werkt geld weg.  

Terug
Bovenaan